درب فریم لس نیک افرا

درب فریم لس نیک افرا محصولی جدید و مدرن در دنیای دکوراسیون داخلی است. دکوراسیون مدرن مورد علاقه‌ی افراد زیادی در سراسر دنیاست. بدیهی است که برای داشتن یک دکوراسیون مدرن، باید تمام اجزای منزل خود را مدرن سازید. داشتن یک درب با چهره‌ای سنتی باعث می‌شود مدرن بودن خانه‌ی شما کمتر به چشم بیاید.

از جمله انتخاب‌هایی که می‌توان برای یک درب مدرن داشت، درب فریم لس است. همان طور که از نام آن پیداست، این درب‌ها چهارچوب ندارند. شاید برایتان سؤال باشد که این اتفاق چگونه ممکن است؟ باید بگوییم در واقع چهارچوب این نوع درب‌ها مخفی و توکار است. در نگاه اول شما تصور خواهید کرد که درب چهارچوب ندارد و بدون لمس کردن و دست‌ زدن به اطراف آن متوجه چهارچوب نخواهید شد. در این مقاله قصد داریم به انواع درب‌های فریم لس و مزایا و معایب آن بپردازیم.

درب فریم لس نیک افرا

مطالعه بیشتر اطلاعات فنی درب چوبی پلاس نیک افرا

درب های چوبی از سال های دور همواره مورد توجه مصرف کنندگان بوده و هست. نکته حائز اهمیت در درب های چوبی رنگ آن هاست که می بایست مطابق دکوراسیون منزل شما باشد. درب های چوبی همانطور که از نام آن پیداست، تماماً از چوب ساخته شده است. از انواع چوب هایی که در تولید درب های تمام چوب استفاده می شود میتوان به چوب راش، گردو و بلوط اشاره کرد که باتوجه به بودجه و سلیقه مشتری می توان نوع آن مشخص شود. طرح درب هم به سلیقه مشتری بستگی دارد.

امکان تولید درب چوبی با طرح های مختلف و سفارشی برای ما وجود دارد که به وسیله ماشین و هنر دست متخصصین نیک افرا ساخته می شود. پر کار یا کم کار بودن طرح درب بر قیمت آن تاثیرگذار است. از عوامل تاثیرگذار دیگر بر قیمت درب چوبی باید به ابعاد درب اشاره کرد. هرچقدر ابعاد درب بزرگتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

انواع درب فریم لس نیک افرا بر اساس چهارچوب

همان‌طور که بالاتر گفتیم، این درب‌ها از لحاظ ظاهری بدون چهارچوب هستند؛ اما واقعیت این است که نصب در بدون چهارچوب امکان ندارد. چهارچوب‌های مخفی و توکار این درب‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند.

  1. درب فریم لس با چهارچوب آلومینیومی
  2. درب فریم لس با چهارچوب چوبی

در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر نوع از این درب‌ها می‌پردازیم.

درب فریم لس نیک افرا با چهارچوب چوبی

یکی از انواع درب فریم لس، درب با چهارچوب چوبی است. از مزایای این نوع از این درب مدرن و  چهارچوب مخفی، می‌توان به قیمت مناسب‌تر به نسبت چهارچوب آلومینیومی اشاره کرد. مزیت دوم این چهارچوب‌های چوبی انعطاف پذیری بالا است. امروزه ساخت نواحی انحنادار و قوس دار در منازل محبوب هستند. اگر بخواهید برای این نواحی از درب فریم لس استفاده کنید نمی‌توانید از چهارچوب آلومینیومی بهره ببرید؛ زیرا انعطاف لازم را ندارد. در این مناطق باید از درب فریم لس با چهارچوب چوبی استفاده نمود.

مثل هر محصولی، چهارچوب چوبی درب فریم لس علاوه بر مزایا، دارای معایبی نیز است. یکی از این معایب که احتمالاً به ذهن شما هم رسیده است، جذب رطوبت چون و امکان تاب برداشتن آن است. چوب دارای فضای متخلخل زیادی است که باعث می‌شود آب به درون آن نفوذ کند. ایراد دوم این چهارچوب‌ها این است که در اثر انبساط و انقباض چوب امکان تغییر سایز و اندازه دارند.

استعلام و خرید

درب فریم لس نیک افرا با چهارچوب آلومینیومی

نوع دیگر چهارچوب درب فریم لس، چهارچوب آلومینیومی است. همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم این چهارچوب‌ها قابل استفاده در مناطق کرو و انحنادار نیستند. با این وجود معمولاً اکثر درب‌های فریم لس با چهارچوب آلومینیومی تولید می‌شوند، زیرا مزیت‌های بسیار زیادی دارند. این چهارچوب‌ها هنگام باز یا بسته شدن درب مشخص نیستند و این حس که درب چهارچوب ندارد را به بیننده منتقل می‌کنند. مزیت دیگر آن است که آلومینیوم زنگ نمی‌زند و درب شما از دوام و استحکام بالا برخوردار می‌شود.

درب فریم لس نیک افرا بر اساس روکش آن‌ها

درب فریم لس به خاطر ظاهر مدرنی که دارد در دکوراسیون‌های مدرن استفاده می‌شود. به همین جهت روکش‌های آن‌ها نیز به گونه‌ای طراحی می‌شوند که ظاهر خود را حفظ کنند. از جمله‌ی این روکش‌ها می‌توان به روکش PVC، روکش‌های چوبی طبیعی و ام‌دی‌اف خام اشاره کرد. روکش‌های پی‌وی‌سی پرکاربردترین روکش‌ها هستند. این روکش‌ها به دلیل ضد آب بودن در سرویس بهداشتی و حمام بسیار به کار می‌روند. استفاده‌ی دیگر آن‌ها در درب‌هایی مختلف و کابینت‌ها است. اگر درب فریم لس شما در حمام یا سرویس بهداشتی به کار می‌رود حتماً از پوشش PVC برای آن استفاده کنید.

نوع دیگر روکش چوبی است که درب فریم لس با این روکش جزو لوکس‌ترین درب‌هایی مدرن به شمار می‌رود. این درب‌ها ظاهر طبیعی و زیبایی دارند و روکش چوبی رنگ آمیزی شده‌ی آن‌ها باعث افزایش کیفیت و دوام درب می‌شود.

گاهی اوقات به جای روکش‌های چوبی یا سایر روکش‌ها، تولیدکنندگان درب را به صورت خام تولید می‌کنند تا از پوشش رنگ برای آن استفاده شود. رنگ پلی‌یورتان به عنوان یک رنگ مورد استفاده در صنایع ساختمانی، رنگی است که اغلب برای پوشاندن سطح درب فریم لس از آن استفاده می‌شود.

خرید درب بدون چهارچوب از شرکت نیک افرا

شرکت نیک افرا به عنوان شرکتی معتبر با سابقه طولانی در زمینه ساخت و طراحی درب‌هایی مختلف، مفتخر است که درب فریم لس مدرن را نیز خدمت شما عزیزان عرضه کند. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی مزیتی است که با خرید درب فریم لس از شرکت نیک افرا به آن دست خواهید یافت. درب‌هایی فریم لس شرکت نیک افرا از آزمایش‌های طولانی سربلند بیرون آمده و به دقت بازرسی شده‌اند. شما می‌توانید این درب‌ها را با ضمانت نیک افرا خریداری فرمایید.

استعلام و خرید

 

نیک افرا :

شرکت نیک افرا با بیش از ۱۷سال سابقه به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع درب های ضد سرقت، درب ضد حریق ، درب اتاقی و … مشغول به فعالیت است که با عنایت خداوند متعال و همت متخصصین داخلی توانسته یکی از برترین برندهای تولید درب ضد سرقت در داخل کشور باشد و همچنین در بازار رقابت جهانی نیز پرچم دار ایران باشد.

شرکت نیک افرا هم اکنون با ارائه مدل های متنوع درب های ضد سرقت، درب داخلی ، درب ضد حریق ، درب چوبی ، درب لابی ،درب  فریم لس ، کابینت و کمد دیواری و درب و پنجره یو پی وی سی به یکی از قطب های کشور در این زمینه تبدیل شده و برترین محصولات را با رقابتی ترین قیمت به شما مشتریان گرامی عرضه نماید.

  • دفتر مرکزی: تهران، خیابان بنی هاشم، نبش کوچه فروردین، مجتمع اداری و تجاری الماس، طبقه 4 واحد 3/ 26318600
  • نمایشگاه شماره دو: تهران، خیابان بنی‌هاشم، نبش کوچه خرمیان، طبقه زیرین بانک پارسیان، پلاک 211/ 22500050
  • نمایشگاه شماره سه: تهران، بزرگراه‌ سلیمانی (رسالت) غرب به شرق، نبش کوچه اسدی، جنب نمایندگی‌ هیوندای/ 26142090
  • اینستاگرام: nikafradoor

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

 

جمع بندی 

یکی از محصولاتی که برای مدرن سازی منزل شما پیشنهاد می‌شود درب بدون چهارچوب است. درب فریم لس چهارچوبی توکار دارد که باعث می‌شود در ظاهر بدون چهارچوب به نظر برسد. این درب‌ها دارای دو نوع چهارچوب چوبی و آلومینیومی هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. چهارچوب‌های چوبی مزایایی مانند انعطاف پذیری بالا و قیمت مناسب دارند.

جذب رطوبت و تغییر سایز و اندازه از معایب این نوع چهارچوب‌هاست. در مقابل چهارچوب‌های آلومینیومی به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر زنگ زدگی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. روکش‌های درب فریم لس نیز متفاوت است. برای مثال روکش‌های PVC از مزایایی مانند ضد آب بودن برخوردار هستند. به همین دلیل از این نوع روکش‌ها بیشتر در حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. همچنین روکش چوب طبیعی محبوب‌ترین و لوکس‌ترین نوع روکش درب فریم لس است.

 

 سؤالات متداول

درب فریم لس چیست ؟

درب‌های بدون چهارچوب که در واقع چهارچوب مخفی و توکار دارند. این درب‌ها برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال بسیار مناسب هستند.

از درب فریم لس در کجا استفاده می‌شود ؟

این درب‌ها در دسته‌ی درب‌های داخلی قرار می‌گیرند. درب بدون چهارچوب در داخل آپارتمان و یا به عنوان درب اصلی آن استفاده می‌شود.

چند نوع روکش درب فریم لس داریم ؟

از انواع روکش‌های این نوع درب‌ها می‌توان از روکش PVC که بیشتر برای حمام و سرویس بهداشتی به کار می‌رود و روکش چوبی که لوکس‌ترین نوع روکش برای این درب است نام برد.