مقالات

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

فهرست مطلب

خرید درب ضد سرقت از کارخانه بهترین راه برای شما جهت تامین امنیت درب خانه یا محل کار و البته با مناسب‌ترین قیمت. درب منزل از مهم‌ترین نقاط آن است که برای داشتن محیطی امن، باید آن را به درب ضد سرقت مجهز کنید. درب‌های ضد سرقت با درب‌های معمولی تفاوت دارند. سابق بر این، درب‌های ضد سرقت تنها ساخت کشور چین و ترکیه بودند، اما اکنون درب‌های با کیفیت ایرانی نیز در بازار موجود هستند.
این درب‌ها از نظر کیفیت و کارایی نه تنها تفاوتی با درب‌های خارجی ندارند، بلکه در بسیاری از موارد از آن‌ها نیز با کیفیت‌تر هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و روش خرید درب ضد سرقت از کارخانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید : راهنمای خرید درب ضد آب

نحوه خرید درب ضد سرقت از کارخانه

بدون شک شما نیز می‌دانید که هنگامی که دست واسطه به کار باز می‌شود، هزینه بسیار بالاتر می‌رود. امروزه بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند حتی مواد غذایی خود را مستقیم از کشاورز بخرند. در مورد خرید درب ضد سرقت از کارخانه هم همین طور است. زمانی که درب ضد سرقت مورد نظر خود را از کارخانه خریداری کنید، هم از بابت کیفیت شرکت و اصل بودن برند اطمینان دارید و هم خریدی ارزان‌تر را تجربه می‌کنید. نکته‌ی دیگر آن است که با خرید درب ضد سرقت از کارخانه می‌توانید از گارانتی شرکت نیز برخوردار شوید.
شرکت تولید درب ضد سرقت نیک افرا، امکان خرید درب ضد سرقت از کارخانه را برای شما فراهم کرده است. این شرکت از سال ۱۳۸۷ تاکنون در حال فعالیت است. شرکت نیک افرا در طول ۱۵ سال گذشته توانسته با تکیه بر توان داخلی متخصصان ایرانی، درب‌های ضد سرقت با کیفیتی را تولید کند.
درب‌های تولیدی این شرکت توانسته‌اند حتی در عرصه‌های جهانی نیز جای خود را باز کنند و با بهترین درب‌های خارجی در عرصه بین الملل رقابت کنند. علاوه بر امکان خرید درب ضد سرقت از کارخانه به صورت آماده، می‌توانید طبق تمایل خود درب‌های خاصی را به این شرکت سفارش دهید. نیک افرا تجربه‌ی اجرای درب‌های مختلف در جنس‌های متنوع و تا ارتفاع ۶ متری و بالاتر را دارد.

[aparat id=”6uXwf”]

هنگام خرید درب ضد سرقت از کارخانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

با این که خرید درب ضد سرقت از کارخانه بهترین نحوه خرید است، با این حال باید برخی از نکات را هنگام خرید رعایت کنید. زمانی که قصد خرید درب ضد سرقت دارید حتما از وزن درب مطلع شوید. وزن درب ضد سرقت حتما باید بالاتر از ۹۵ کیلوگرم باشد. در لایه درونی درب ضد سرقت یک ورق فولادی سنگین قرار دارد که از خرد شدن و سوراخ شدن آن جلوگیری می‌کند. باعدم وجود این ورق، عملا درب ضد سرقت نیست. ممکن است این لایه درونی با انواع پروفیل‌ها نیز پر شده باشد، نکته این است که وزن درب نشان از خالی نبودن میان آن و کیفیت درب ضد سرقت است.
نکته‌ی دیگری که هنگام خرید درب ضد سرقت از کارخانه باید به آن توجه کنید، کیفیت قفل و یراق آلات است. هر چه زبانه‌های قفل بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر خواهد بود. در حال حاضر بهترین قفل جهان، قفل کاله است که گرید A را در دنیا به خود اختصاص داده است. این قفل‌ها ۵ سال گارانتی دارند. درب‌های ضد سرقت شرکت نیک افرا نیز به این قفل‌ها مجهز هستند و کیفیت بالایی دارند. دستگیره‌های درب ضد سرقت نیز باید از جنس استیل ضد زنگ باشند. چشمی و قفل شب بند نیز از تجهیزاتی هستند که درب ضد سرقت باید به آن مجهز باشد.
روکش درب ضد سرقت نیز از مهم‌ترین نکات هنگام خرید آن است. درب‌ها معمولا روکش‌های متفاوتی دارند. این روکش می‌تواند از سنگ و شیشه گرفته تا سرامیک و چوب متغیر باشد. آن چه مهم است کیفیت روکش و توانایی آن در جلوگیری از آسیب، خط و خش، اشعه فرابنفش خورشید و… است. جنس روکش در قیمت نهایی درب ضد سرقت نیز موثر است.

2 copy

انواع درب ضد سرقت شرکت نیک افرا

همان طور که اشاره کردیم، امکان خرید درب ضد سرقت از کارخانه در شرکت نیک افرا فراهم است. شرکت نیک افرا درب ضد سرقت پلاس را که از بهترین درب‌های ضد سرقت بازار است و از تمام جهات بالاتر از استانداردهای جهانی قرار دارد را تولید کرده و به فروش می‌رساند. انواع درب‌های ضد سرقت فریم لس که ظاهری مدرن به منزل می‌بخشند نیز توسط شرکت نیک افرا تولید می‌شود.
درب ضد سرقت با روکش اسلب، pvc، شیشه و سنگ نیز از تولیدات این مجموعه است. شما می‌توانید انواع محصولات ارائه شده توسط نیک افرا را هم با مراجعه به بخش کاتالوگ در منوی بالای سایت و هم مراجعه به بخش محصولات مشاهده نمایید.

سوالات متداول

چرا باید به خرید درب ضد سرقت از کارخانه اقدام کنیم؟

خرید درب ضد سرقت از کارخانه علاوه بر دادن اطمینان خاطر به شما از اصالت درب، بهره مندی از گارانتی و سفارش در ابعاد دلخواه، از نظر مالی نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید از بازار است.

هنگام خرید درب ضد سرقت از کارخانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

زمانی که قصد خرید درب ضد سرقت از کارخانه را دارید، وزن محصول، روکش آن، جنس و مارک یراق آلات از نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.