مقالات

درب با رویه شیشه سکوریت

درب با رویه شیشه سکوریت

فهرست مطلب

درب با رویه شیشه سکوریت یکی از انواع درب‌های ضدسرقت است. منزل مسکونی جایی است که شما باید در آن آرامش داشته باشید. آرامش شما تا حد زیادی وابسته به زیبایی منزل و امنیت آن است. درب خانه علاوه بر این که نقش مهمی هم در زیبایی درون منزل و هم زیبایی نمای ساختمان دارد، بخش زیادی از بار تأمین امنیت خانه را به دوش می‌کشد.
در گذشته با درهای بزرگ و سنگین که قفل‌های خاصی داشتند، سعی می‌کردند در تأمین امنیت خانه بکوشند. احتمالاً شما هم دیده‌اید که قفل‌های چندمرحله‌ای قدیمی که با چند کلید باز می‌شوند چه قیمت بالایی داشتند. اما امروزه مردم با خرید درب‌های ضدسرقت سعی می‌کنند منزل خود را ایمن کنند. این درها علاوه بر زیبایی، باعث تأمین امنیت شما می‌شوند.

درب با رویه شیشه سکوریت، از انواع درب‌های ضدسرقت

درب با رویه شیشه سکوریت از انواع محبوب درب‌های ضدسرقت است. این نوع از درب‌های ضدسرقت بسیار نوین است. داشتن یک رویه شیشه‌ای باعث زیبایی هرچه بیشتر و امنیت بالاتر می‌شود. شاید تصور کنید که این شیشه که روی درب ضدسرقت قرار دارد باعث کاهش امنیت می‌شود.
ممکن است نگران شکسته‌شدن درب و آسیب‌دیدن خود یا کودکتان توسط خرده‌های شیشه باشید، اما خیال شما از این بابت راحت باشد. شیشه‌های سکوریت در واقع طی عملیات حرارتی متفاوتی دارای خواص دیگری شده‌اند. این خواص باعث افزایش مقاومت این شیشه‌ها در برابر ضربه و فشار می‌شود. در واقع سارق نمی‌تواند به‌راحتی این شیشه را بشکند و در اثر ضربات یا فشار اتفاقی نیز شیشه نمی‌شکند.
در صورتی که طی فشار و یا ضربه بسیار سنگین این شیشه سکوریت بشکند، تکه‌های برنده و تیزی که باعث زخم شود ایجاد نمی‌کند. با تحمل ضربه‌ای سنگین، این شیشه به‌صورت پودر درمی‌آید. نکته‌ی مهم دیگر در مورد شیشه‌های سکوریت این است که تحمل آن‌ها در برابر حرارت بسیار بالاست.
در واقع این مقدار، سه برابر مقدار مقاومت شیشه‌های معمولی در برابر حرارت است. از دیگر مزایای شیشه‌های سکوریت این است که در برابر اشعه فرابنفش مقاوم هستند. این شیشه‌ها اشعه فرابنفش را از خود عبور نمی‌دهند به همین دلیل در بسیاری از اماکن استفاده می‌شوند.

مزایای خرید درب با رویه شیشه سکوریت

خرید درب ضدسرقت مزایای فراوانی برای افزایش امنیت منزل دارد. درب‌های ضدسرقت دارای روکش‌های متفاوتی هستند که باعث می‌شود خواص متنوعی نیز داشته باشند. یکی از این روکش‌ها شیشه سکوریت است. خرید درب با رویه شیشه سکوریت علاوه بر مزایای یک در ضدسرقت ساده، مزایای بیشتری نیز دارد. وجود شیشه‌ی سکوریت روی در ضدسرقت باعث می‌شود که زیبایی درب شما چندبرابر شود.
با توجه به این که این در‌ها معمولاً برای ورودی اصلی منزل استفاده می‌شوند، شیشه سکوریت بازتاب زیبایی از نور در آن‌ها ایجاد می‌کند. شیشه سکوریت عایق است و در برابر گرما و حرارت نیز آسیب نمی‌بینند. نکته‌ی جالب توجه این است که زیر این شیشه‌ها می‌توانید از چاپ سیلک رنگ نیز استفاده کنید و درب را بیشتر با دکوراسیون خود هماهنگ سازید.
همان‌طور که بالاتر گفتیم شیشه‌ی سکوریت از عبور اشعه فرابنفش جلوگیری می‌کند. شاید برای شما جالب باشد که نور خورشید می‌تواند به وسایل چوبی آسیب برساند. در منزل معمولاً به مدت زیاد در معرض تابش نور خورشید قرار دارد. اشعه فرابنفش و مادون‌قرمز باعث تغییر رنگ و آسیب به جنس چوب می‌شوند. شیشه‌های سکوریت می‌توانند تا درصد فراوانی از اشعه فرابنفش و مادون‌قرمز را فیلتر کنند، در نتیجه باعث دوام و استحکام هر چه بیشتر درب ضدسرقت شما خواهند شد.
نکته‌ی دیگر محافظت چوب در برابر رطوبت است. احتمالاً همه می‌دانند که رطوبت باعث کاهش کیفیت و خراب‌شدن چوب می‌شود. شیشه سکوریت از رسیدن رطوبت فضای بیرونی به چوب محافظت می‌کند. در کل وجود شیشه سکوریت به‌عنوان یک لایه باعث دوام، استحکام و زیبایی هرچه بیشتر چوب می‌شود.

ترمو وود 2

نکات مهم برای خرید درب ضدسرقت با رویه شیشه سکوریت

نکته مهمی که در خرید درب با رویه شیشه سکوریت باید رعایت کنید، این است که متناسب با دکوراسیون شما باشد. رنگ در و جنس آن، سبک در و دستگیره‌های آن باید متناسب با سایر اجزای دکوراسیون شما باشد. درب با رویه شیشه سکوریت علی‌رغم استحکام بالا، معمولاً ظاهر ظریف‌تری نسبت به دیگر انواع درب دارد. هنگام خرید درب با رویه شیشه سکوریت به کیفیت دستگیره و قفل آن توجه کنید. نصب این درها با سایر درب‌ها متفاوت است، هم چنین ممکن است در نصب آن مشکلی برای شما به وجود بیاید. برای این که اطمینان حاصل کنید، این درب‌ها را از شرکتی که خدمات نصب ارائه می‌دهد خریداری کنید.
در مورد درب‌های ضدسرقت علاوه بر کیفیت و استحکام خود درب، کیفیت قفل نیز مهم است. حتماً برند قفل به کار رفته را چک کنید و در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطلاع حاصل کنید. نکته‌ی مهم در مورد شیشه سکوریت نگهداری از آن است. شیشه سکوریت مانند شیشه‌های معمولی نیاز به مراقبت در برابر آلودگی‌ها دارد.
برای این که درب ضدسرقت شما همیشه ظاهر زیبایی داشته باشد، باید مراقب کثیف نشدن رویه شیشه سکوریت آن باشید. البته نباید نگران باشید؛ زیرا با یک پارچه تمیز و محلول پاک‌کننده شیشه به‌راحتی پاک می‌شود. درب با رویه شیشه سکوریت به دلیل مقاومت در برابر گرما و رطوبت، استحکام درب اصلی شما را تضمین می‌کند.

درب با رویه شیشه سکوریت در کجا استفاده می‌شود؟

معمولاً این در‌ها را در ورودی لابی و هتل دیده‌اید. ورودی لابی ساختمان و یا درب ورودی آپارتمان می‌تواند با این در زینت داده شود. شیشه‌های طرح‌دار سکوریت و یا رنگ شده می‌توانند ظاهر جالبی به درب آپارتمان بدهند. این در‌ها به‌خاطرداشتن یک رویه از شیشه سکوریت در برابر رطوبت و گرما و نور خورشید عایق هستند.
در شمال کشور که رطوبت بالاست و می‌تواند باعث تخریب در شود، این لایه سکوریتی از درب محافظت می‌کند. در جنوب کشور با تابش بالای نور خورشید نیز اشعه یو وی و فروسرخ باعث آسیب‌دیدن چوب می‌شوند که شیشه سکوریت از این آسیب نیز ایمن است. هم چنین شیشه سکوریت عایق حرارت است و نیازی نیست نگران ذوب‌شدن آن در دماهای بالای جنوب باشید. با این توضیحات می‌توانید درب با رویه شیشه سکوریت را در تمام نقاط ایران عزیز به کار ببرید

خرید درب با رویه شیشه سکوریت از شرکت نیک افرا

شرکت نیک افرا با بیش از ۱۴ سال سابقه در زمینه‌ی طراحی و اجرای درب‌های ضدسرقت، ضدحریق، در و پنجره‌های یو پی وی سی و کابینت و کمد دیواری، اقدام به ارائه درب‌های ضدسرقت در انواع مختلف کرده است. یکی از این نمونه‌ها درب با رویه شیشه سکوریت است. شرکت نیک افرا که دارای سابقه درخشان در عرصه تولید درب در داخل و خارج از کشور است، قادر است طی سی روز کاری سفارش شما را انجام دهد.
البته زمان تحویل می‌تواند بر حسب کالای انتخابی شما کوتاه‌تر نیز باشد. یراق آلات درب‌های ضدسرقت شرکت نیک افرا دارای پنج سال گارانتی است. این مورد خیال شما را تا حد زیادی از کیفیت مصالح به کار رفته در درب‌های ضدسرقت راحت می‌کند. معمولاً میزان ضخامت رویه شیشه سکوریت به کار رفته یک سانتی‌متر است.

جمع‌بندی درب با رویه شیشه سکوریت

درب منزل هم از جهت زیبایی و هم از جهت تأمین بخش مهمی از امنیت خانه اهمیت زیادی دارد. در گذشته از درهایی با قفل پیچیده و یا چند قفل برای تأمین امنیت منزل استفاده می‌شد؛ اما امروزه درب‌های ضدسرقت با نشان‌دادن کیفیت خود، جای خود را در بازار باز کرده‌اند. درب ضدسرقت با رویه‌های مختلف تولید می‌شود که یکی از آن‌ها درب ضد سرقت با رویه شیشه سکوریت است. شیشه سکوریت مراحل تولید مختلفی را طی می‌کند که باعث افزایش استحکام و کیفیت آن می‌شود. این شیشه با چاپ سیلک امکان تغییر رنگ دارد تا متناسب با دکوراسیون شما شود.
درب با رویه شیشه سکوریت دارای خاصیت عایق بودن در برابر سرما، گرما و رطوبت است. این امر باعث می‌شود تا چوب درخت شما در برابر رطوبت و گرما حفظ شود. علاوه بر این شیشه سکوریت عایق اشعه فرابنفش است که از عوامل تغییر رنگ و کاهش کیفیت چوب است. این شیشه اگر در اثر ضربات بسیار سنگین خرد شود، به‌صورت پودر فرو می‌ریزد و تکه‌های برنده و آسیب‌زا تشکیل نمی‌دهد. نصب این در‌ها نیاز به نصاب مناسب دارد و بهتر است خودتان به نصب اقدام نکنید.

شیشه سکوریت

سؤالات متداول

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت نوعی شیشه است که طی عملیات پیچیده‌ی حرارتی، استحکامی بسیار بالاتر از شیشه پیدا می‌کند و مقاومت آن در برابر ضربه و فشار چند برابر شیشه است. این شیشه به‌راحتی نمی‌شکند و هنگام شکستن به‌صورت پودر فرو می‌ریزد.

درب با رویه شیشه سکوریت چه مزایایی دارد؟

این درب‌ها با وجود شیشه سکوریت هم زیباتر می‌شوند و هم استحکام بیشتری می‌یابند. سارق حتی در صورت شکستن این شیشه نیز نمی‌تواند وارد منزل شود. حفاظت از چوب درب در برابر اشعه فرابنفش خورشید و رطوبت و گرما، ویژگی مهم دیگر این نوع درب ضدسرقت است. آسیب ندیدن در برابر حریق ویژگی جالب توجه دیگر شیشه‌های سکوریت است.

درب با رویه شیشه سکوریت کجا استفاده می‌شود؟

از این درب‌ها در ورودی لابی و هتل، ورودی آپارتمان و… استفاده می‌شود. استفاده از درب با شیشه سکوریت در تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است. زیرا این درب‌ها عایق حرارت و رطوبت بوده و در هوای بارانی یا شرجی و در دمای بالا و تابش مستقیم نور خورشید نیز کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.