مقالات

درب ضد سرقت ايرانی

درب ضد سرقت ايرانی

فهرست مطلب

مقدمه‌ای که با مطالعه آن خواهید فهمید که یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای حفاظت از جان و مال خودتان درب ضد سرقت ايرانی است.
با نگاهی به آمارها متوجه می‌شوید که سرقت در ایران مانند بسیاری از کشورهای دیگر گزینه‌ای که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. با این حال، قشرعظیمی از افراد جامعه هنوز از گزینه‌های ایمنی از جمله درب‌های ضد سرقت برای حفاظت و ایمنی واحدهای مسکونی و تجاری خود از سارقان در زمان مسافرت، حضور در محل کار و مهمانی اطلاعی ندارند.
در حقیقت، وجود درب ضد سرقت تضمین می‌کند که سارقان نتوانند به خانه و اموال شما نفوذ نکنند و آرامش خاطر در خانه، محل کار و محیط  را فراهم کنند. بنابراین با استفاده از حفاظ درب ضد سرقت می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.
ایران نیز از بازار پر رونق تولید درب‌های ضد سرقت عقب نمانده و به کشورهای مرزی خود از جمله عراق، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، ترکمنستان، امارات و… صادرات دارد. جالب است بدانید ترکیه، چین و به ویژه ایران از مهمترین تولیدکنندگان درب‌های امنیتی و ضد سرقت هستند.
خوبی و ویژگی درب ضد سرقت ایرانی اینکه می‌توانید هر گونه روکش را به دلخواه خود انتخاب کنید. همچنین به کار رفتن میله‌های استیل امن‌ترین گزینه مورد استفاده در این نوع درب‌ها است که جنس ایرانی را در چشم مشتریان قابل اعتمادتر کرده است.
امروزه به دلیل هوشمندی ساخت، ساختار محکم و ایمن، ظاهر زیبا و به کار بردن بهترین متریال، درب‌های ضد سرقت ایرانی بسیار پرطرفدار است. با این حال، از آنجایی که درب‌های ضد سرقت ایرانی ظاهری شبیه نمونه‌های ترک و چینی دارند، نباید با آن‌ها اشتباه گرفته شود. این روزها درب‌های ضد سرقت ایرانی در داخل کشور و مشابه کیفیت نمونه‌های خارجی ساخته می‌شوند.
اگر مشتاق آشنایی با درب ضد سرقت ایرانی هستید در این مطلب تمام آنچه را که باید بدانید، بیان شده است.

آشنایی با درب ضد سرقت ايرانی

درب ضد سرقت ایرانی از یک ورق فولادی بسیار مقاوم و خام با ضخامت ۱۲ میلی متر ساخته می‌شود که امکان هر گونه نفوذ به هر وسیله‌ای را تقریبا را غیر ممکن می‌کند. سپس و ورق به صورت پروفیل آماده برای ساخت چهارچوب یا لنگه در می‌آید و بعد از آن در سایزهای مختلف برش داده می‌شود (برشکاری با دقت بالا انجام می‌شود) و قطعات و افزودنی‌های امنیتی روی آن نصب می‌شود.
پروفیل‌های به کار رفته درب‌های ضد سرقت ایرانی با استاندارد بالا مطابقت دارد و بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد. این استاندارد در ظاهر، استحکام، کیفیت رنگ و وزن رعایت شده است و برخی از درب‌ها بهترین کیفیت را با دقیق‌ترین طراحی و کنترل کیفیت تخصصی را ارائه می‌دهند.
قفل‌ها و یراق آلاتی که در این درب‌ها استفاده می‌شود شبیه درب‌های معمولی و گاوصندوق‌ها است و از قفل‌های دو یا سه نقطه‌ای استفاده  می‌شود. اغلب درب ضد سرقت ایرانی از ام در اف طرح‌دار، ساده و با ضخامت ۸ تا ۱۴ میلی‌متر با روکش رنگ یا PVC یا ام دی اف ساخته شده‌اند.

ویژگی‌ها و مشخصات درب ضد سرقت ایرانی

  • مهم‌ترین ویژگی درب‌های ضد سرقت ایرانی قفل آن‌ها است که البته کیفیت قفل بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. در درب‌های ضد سرقت ایرانی از انواع قفل‌های رایج مانند کلید، قفل هوشمند، قفل کارتی، قفل اثر انگشتی استفاده می‌کند.
  • لایه داخلی این نوع درب‌ها معمولا از فولاد است.
  • دارای ویژگی‌های عایق حرارتی چند ساعته، مقاوم در برابر برش و فشار، نسوز به دلیل پشم سنگ، عایق صدا، سرما و گرما
  • استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا
  • رعایت استانداراهای ایمنی بین المللی با بالاترین ضریب
  • تولید انواع درب‌های ضد سرقت از جنس چوبی، آهنی، استیل، آلومینیومی و کامپوزیت
  • وجود بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده
  • ساخت انواع درب‌های ایمنی تک و دوگانه با استانداردهای بین المللی در ایران
  • به کار رفتن هسته فولادی در درب
  • حافظ ضد صدا
  • درب سکوریتی عایق در برابر گرما و سرما می‌باشد.
  • درب محافظ در برابر فشار و برش مقاوم است
  • ساخت سفارشی و گارانتی با ضمانت بالا
  • طرح‌های رنگی خیره کننده
  • بیش از ۵۰ رنگ مختلف با بهترین کیفیت و ده سال گارانتی
  • بیش از ۲۵ طرح در وزن‌های مختلف
  • عایق در برابر رطوبتی و حرارتی
  • نصب آسان و دقیق
  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • برخورداری از خدمات پس از فروش عالی
  • تنوع و طراحی بدنه مشابه نمونه‌های خارجینصب توسط افراد متخصص و تامین فوری قطعات به درخواست مشتریویژگی های درب ضد سرقت استاندارد

چرا خرید درب ضد سرقت ایرانی

درب‌های ضد سرقت ایرانی را می‌توان در زمره درب‌های محکم قرارداد، زیرا برای ساخت بدنه آن‌ها از مواد محکمی استفاده می‌شود. برخلاف درب‌های چینی که از فلز یا روکش فلزی استفاده می‌شود.
درب‌های ایرانی از چوب راش و بلوط استفاده می‌شود. امنیت درب‌های ضد سرقت ایرانی را می‌توان با وجود چهار لولا است که به راحتی رگلاژ می‌شود، برخورداری از دستگیره فلزی و نصب چشمی، قفل ۸ زبانه با باز شدن در دو جهت  و طراحی در ابعاد مناسب در زمره بهترین دانست.
بزرگترین دلیل که برخی از افراد به خرید درب‌های ایرانی اعتماد نمی‌کنند، عدم نظارت تولید آن‌ها است  که سبب شده برخی تولید کنندگان درب‌های معمولی را به جای ضد سرقت بفروشند. به همین دلیل اگر علاقه‌مند به خرید جنس ایرانی هستید، حتما اعتبار شرکت، گارانتی و خدمات پس از فروش آن را بررسی کنید.

درب ضد سرقت ترک مونتاژ ایران

درب‌های ضد سرقت ایرانی بیشتر شیوه تولید مونتاژی دارند به این معنی که اغلب قطعات آن وارداتی است و مونتاژ و سرهم کردن آن‌ها در ایران انجام می‌شود. به صورتی که چهارچوب و اسکلت فلزی درب در ایران تولید و مونتاژ، رویه و قفل آن را از کشور ترکیه وارد می‌شد که به عنوان درب ضد سرقت ترک مونتاژ ایران در بازار فعالیت دارد.
در کل، شاید باور نکنید اما درب‌های ضد سرقت ایرانی با بهره گیری از تکنولوژی‌های لازم و مقاوم در برابر حمله‌های شدید از قبیل لگد زدن یا سوراخ کردن در با ماشین آلات هیچ راخ نفوذی برای سارقان نگذاشته است و ایمن و استاندارد است.

تفاوت درب ضد سرقت ایرانی با مدل‌های خارجی

بازار ایران در زمینه تولید درب ضد سرقت نوسان زیادی داشته و همسایگانی چون ترک، چین و برندهای ایتالیایی وارد آن شده است. در آن زمان ایران در زمینه تولید درب‌های ضد سرقت تولیدکننده‌ای نداشت و هنوز در این بازار پر سود قدم نگذاشته بود اما با روند افزایش خرید و فروش درب‌های ترک تولیدکنندکان ایرانی به این فکر افتادند
تا با الگو برداری از نمونه‌های خارجی اقدام به مونتاژ و تولید درب‌های ضد سرقت در ایران کنند تا نمونه‌های زیبا و ایمنی را با قیمت‌های مقرون به صرفه به مردم کشورشان تحویل دهند. در حال حاضر، درب‌های ایرانی شباهت زیادی به مدل‌های انواع درب ضد سرقت ترک دارند و با مدل‌های چینی تفاوت ظاهری زیادی دارند.
البته هم اکنون با بالا رفتن قیمت دلار و محدودیت زیاد صادرات دیگر حتی خرید درب‌های چینی و ترک اصلا به نفع مشتری نیست و فروش آن‌ها نیز بسیار کم شده است.

بهترین درب ضد سرقت 3

سوالات متدوال

درب ضد سرقت ایرانی مشابه کدام نمونه خارجی هستند؟

درب‌های ایرانی را می‌توان شبیه درب‌های ترک دانست و آن هم به دلیل استفاده از قطعات ترک و مونتاژ در ایران می‌باشد. با این حال تولیدکنندگانی هستند که تماما از صفر تا صد تولید داخل است.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی چقدر است؟ 

درسته که درب‌های چینی ارزان‌تر از قیمت نوع ایرانی هستند اما برخی از آن‌ها کیفیت لازم را ندارند. درب‌های ترک نیز از لحاظ ظاهر و امنیت با درب‌های ضد سرقت ایرانی برابری می‌کند اما قیمت گرانی دارند. در کل، درب‌های ضد سرقت ایرانی مقرون به صرفه ترو ارزان‌تر هستند کما اینکه در کیفیت و زیبایی رتبه بالایی می‌گیرند.
نتیجه
در ساخت درب‌های ضد سرقت ایرانی عموماً مواد درجه یک با کیفیت برتر استفاده شده است، این درب‌ها بخاطر جنس رویه‌شان علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری خوبی دارند. در بازار انواع درب ضد سرقت ایرانی داریم که کیفیت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. معمولاً درب‌های ضد سرقت ایرانی نسبت به درب‌های چینی گرانتر هستند و قیمت آن‌ها از درب‌های ترک و ایتالیایی پایین‌تر است. این محصولات خدمات پس از فروش خوبی دارند و تنوع و طراحی بدنه آن‌ها چیزی از نمونه‌های خارجی کم ندارد.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.