مقالات

قیمت درب ضد سرقت ارزان

قیمت درب ضد سرقت ارزان

فهرست مطلب

قیمت درب ضد سرقت ارزان، موضوعی است که بیشتر افرادی که به دنبال تهیه‌ی درب ضد سرقت هستند به آن اهمیت می‌دهند. درب ضد سرقت وظیفه تامین امنیت منزل را تا حد زیادی به عهده دارد. درب منزل در واقع اولین جایی است که سارق برای نفوذ به منزل به آن توجه می‌کند. زمانی که از درب ضد سرقت استفاده کنید راه نفوذ به منزل را تا حد بسیار زیادی می‌بندید.
با این وجود قیمت درب ضد سرقت ارزان نباید به حدی کم باشد که نشان از ضعف درب داشته باشد. در واقع با این شرایط شما درب ضد سرقت خریداری نکرده‌اید زیرا کارایی لازم را ندارد. نمی‌توان امنیت را کاملا فدای قیمت کرد. در ادامه شما را با شرایط لازم برای خرید درب ضد سرقت با قیمت مناسب آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چه عواملی باعث می شود قیمت درب ضد سرقت ارزان شود ؟

قیمت درب ضد سرقت بر اساس شرایط متفاوت تغییر می‌کند. درب ضد سرقتی که انتخاب می‌کنید باید به اندازه کافی سنگین باشد. در غیر این صورت از ورود سارقان به درون منزل جلوگیری نخواهد کرد. عایق آتش بودن از دیگر ویژگی‌هایی است که درب ضد سرقت باید داشته باشد تا با آتش زدن آن نتوانند وارد منزل شوند. برخی از دزدان با استفاده از اسید، قفل درب و یراق آلات آن را آب می‌کنند و وارد منزل می‌شوند. قیمت درب ضد سرقت ارزان نباید به قیمت نداشتن این ویژگی‌ها باشد. داشتن چشمی نیز برای درب ضد سرقت ضروری است تا بتوانید کسی که پشت درب ایستاده است را ببینید.
گاهی اوقات برخی درب‌های ضد سرقت ارزان موجود در بازار قیمت بسیار پایینی دارند و مشتری را به سمت خود جلب می‌کنند. اکثر این درب‌های ضد سرقت چینی هستند و به همین دلیل هم ارزان‌تر از سایر نمونه‌های موجود در بازار هستند. ارزانی بیش از حد این درب‌ها بی‌حکمت نیست. معمولا ورق فولادی‌ای که در میان این درب‌ها استفاده شده، نازک است و به راحتی تخریب می‌شود. در این شرایط اصلا درب ضد سرقت کارایی ندارد و مثل یک درب معمولی با قیمتی بالاتر از آن است! بنابراین فراموش نکنید که کیفیت درب ضد سرقت را فدای قیمت پایین پیشنهادی نکنید.
درب‌های چینی مشکلات دیگری نیز دارند. برای مثال لولاهای آن‌ها ضعیف است و به راحتی می‌شکنند. حتی بدون دخالت سارق و تلاش برای دزدی، بعد از مدتی خودتان متوجه خواهید شد که لولاها یا دستگیره و قفل خوب کار نمی‌کنند. حتی ممکن است کلید به سختی درون قفل بچرخد و در شرایط خاصی شما را دچار مشکل کند.

بهترین جنس برای درب ضد سرقت 2

چگونه قیمت درب ضد سرقت ارزان را باز هم کمتر کنیم؟

اگر تمایل دارید قیمت درب ضد سرقت شما پایین‌تر باشد، می‌توانید از وجود برخی آپشن‌ها روی آن صرفه نظر کنید. برای مثال سنسورهایی که به حرارت و دیلم حساس هستند و در صورت احساس ضربه، هشدار می‌دهند را روی درب ضد سرقت خود نداشته باشید. قیمت درب ضد سرقت ارزان با خرید درب از کارخانه نیز کمتر می‌شود.
زمانی که به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید، سود واسطه‌ها از بین می‌رود و در نتیجه شما هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. نکته‌ی دیگر در کاهش قیمت درب ضد سرقت ارزان، استفاده از درب‌هایی با روکش غیرلاکچری است. معمولا درب‌هایی با روکش چوب که اصطلاحا تمام چوب نامیده می‌شوند، هزینه بالاتری دارند. زمانی که از تولیدکننده در خصوص روکش‌های گوناگون درب سوال کنید شما را در جریان روکش‌های اقتصادی و ارزان‌تر خواهند گذاشت.
قفل درب ضد سرقت از جمله مسائلی است که نمی‌توان از کیفیت آن چشم پوشی کرد. بهترین قفل‌های موجود در بازار جهان، قفل‌های کاله هستند که ۷ و ۱۴ زبانه هستند. این قفل‌ها کیفیت بالایی دارند و رتبه اول در جهان را از نظر امنیت به خود اختصاص داده اند. با این وجود برخی قفل‌های ایرانی نیز کیفیت مناسبی دارند و تا حدود یک میلیون تومان قیمت کمتری دارند. می‌توانید در مورد برندهای ایرانی قفل‌های درب ضد سرقت تحقیق کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

درب ضد سرقت با قیمت ارزان را از کجا بخریم؟

شرکت نیک افرا شرکت تولید کننده درب‌های ضد سرقت با کیفیت است. شما می‌توانید انواع درب ضد سرقت را با کیفیت‌های مختلف و هزینه‌های متفاوت از این شرکت بخرید یا سفارش بدهید. نیک افرا درب‌های ضد سرقت را با روکش‌ها و آپشن‌های متفاوت می‌سازد. درب‌های شرکت نیک افرا تولید ایران هستند و با خرید بدون واسطه می‌توانید با هزینه کمتری از داشتن درب با کیفیت ضد سرقت بهره‌مند شوید.

x min

سوالات متداول

آیا درب های ضد سرقت ارزان چینی قابل اعتماد هستند؟

درب‌های ضد سرقت چینی دارای قیمت پایین‌تری به نسبت نمونه‌های داخلی هستند اما این قیمت پایین به خاطر کیفیت بسیار پایین قفل و دستگیره‌ها و هم چنین ضخامت بسیار پایین ورق فولادی به کار رفته در درب است که آن را تبدیل به دربی عادی می‌کند.

چطور می توان قیمت درب ضد سرقت ارزان را کمتر کرد؟

می‌توانید با خرید درب ضد سرقت از کارخانه و بدون واسطه، خرید درب‌هایی با روکش‌های غیرلاکچری و تنها با آپشن‌های ضروری، درب ارزان‌تری بخرید.

نتیجه گیری

با وجود این که قیمت محصولات و هزینه نهایی آن‌ها اهمیت زیادی دارد، اما نمی‌توان کیفیت را به طور کامل فدای قیمت کرد. در مورد درب‌های ضد سرقت در صورتی که بخواهید با هزینه کمتر از عرف بازار دربی تهیه کنید، در واقع خاصیت ضد سرقت نخواهد داشت. با این حال در این مقاله برخی راهکارها برای خرید ارزان‌تر درب را پیشنهاد کردیم. امیدواریم بتوانید از این توصیه‌ها استفاده کرده و بهترین درب متناسب با نیازهای خود را خریداری کنید.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.