مقالات

قیمت درب ضد سرقت لوکس

فهرست مطلب

قیمت درب ضد سرقت لوکس از مواردی است که وقتی قصد خرید درب ضد سرقت را دارید باید از آن اطلاع پیدا کنید. خرید درب ضد سرقت برای تامین امنیت آپارتمان، محیط کار، ویلا و هر جای دیگری که به امنیت آن اهمیت می‌دهید مهم است. درب منزل از مهم‌ترین جاهایی است که باید از آسیب سارقان در امان باشد. هرچند سطح امنیت و آرامشی که درب ضد سرقت برای شما به ارمغان می‌آورد مهم است، گزینه مالی نیز اهمیت زیادی دارد.
درب ضد سرقت لوکس، همان طور که از نام آن پیداست از بقیه انواع درب ضد سرقت بیشتر است. با این وجود باید بدانیم وجود چه مولفه‌هایی باعث لوکس بودن درب می‌شوند تا دربی با کیفیت پایین‌تر را به نام درب لوکس نخریم! برای اطلاع از این مورد و موارد دیگر، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت درب ضد سرقت لوکس به چه عواملی بستگی دارد؟

درب‌های ضد سرقت لوکس در درجه اول از لحاظ ظاهری لوکس هستند. این درب‌ها معمولا روکش‌های زیبایی دارند. یکی از انواع درب ضد سرقت لوکس، درب با رویه شیشه‌ای است. این درب‌ها با شیشه سکوریت تزئین شده‌اند که در برابر ضربه و حریق مقاوم هستند. این درب‌ها از نظر ظاهری زیباتر از سایر انواع درب هستند. نوع دیگر، درب‌هایی با روکش چوب روسی اعلا هستند.
این درب‌ها به زیبایی با چوب‌هایی که با طرح‌های زیبا تزئین شده‌اند روکش می‌شوند. روکوب‌های زیبا، تاج و تزئیناتی از این قبیل نیز بر زیبایی و لوکس بودن درب می‌افزایند. عامل دیگر که بر قیمت درب ضد سرقت لوکس موثر است، یراق آلات و قفل آن است. درب‌های لوکس معمولا جنس یراق آلات متفاوتی به نسبت درب‌های معمولی دارند.
علاوه بر جنس یراق آلات، تنوع آن‌ها نیز برای لوکس بودن درب ضد سرقت مهم است. برای مثال برخی از ابزارها مثل قفل گاوصندوقی، برای درب‌های ضد سرقت معمولی استفاده نمی‌شوند. در واقع درب ضد سرقتی که علاوه بر امکانات عادی، به قفل گاوصندوقی هم مجهز باشد لوکس به شمار می‌رود. این ابزار از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب ضد سرقت لوکس هستند. سیلندر هوشمند و سیلندر نشکن نیز از سایر امکاناتی است که منجر به لوکس به شمار رفتن درب ضد سرقت می‌شود.
قفل دیجیتال، سنسورهای حرارتی و تصویری نیز از سایر این امکانات هستند که هر یک به نوبه خود روی قیمت درب ضد سرقت لوکس اثر زیادی دارند. برخی از این ابزار‌ها با این که کاربرد خوبی دارند، اما نبود آن‌ها نیز از خواص درب ضد سرقت نمی‌کاهد. در واقع باید گفت درب ضد سرقت لوکس از جهت ساخت اصلی با درب ضد سرقت معمولی تفاوتی ندارد.

قیمت درب ضد سرقت لوکس نیک افرا

قیمت درب ضد سرقت لوکس چقدر است؟

همان طور که بالاتر اشاره کردیم، قیمت درب ضد سرقت لوکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چه تعداد این آپشن‌ها بیشتر باشد، قیمت درب ضد سرقت لوکس نیز بالاتر خواهد رفت. برخی از این عوامل بیشتر از بقیه روی قیمت تاثیر می‌گذارند. برای مثال برخی سنسورها هزینه بالاتری به نسبت چشمی و قفل شب بند دارند.
گاهی اوقات برخی درب‌های ضد سرقت لوکس دستگیره‌های نقره یا طلا دارند که باعث می‌شود هزینه‌ی آن‌ها به مقدار زیادی بالا برود. بدیهی است که این درب‌ها تنها در صورت سفارش ساخته می‌شوند و رایج نیستند.

نکاتی که باید هنگام خرید درب ضد سرقت به آن ها دقت کنیم

درست است که قیمت درب ضد سرقت لوکس بیشتر است، اما در واقع ساختار داخلی این درب با سایر درب‌ها تفاوتی ندارد. به همین دلیل نکاتی که هنگام خرید درب ضد سرقت لوکس باید به آن‌ها دقت کنید با درب ضد سرقت معمولی یکی است. تنها نکته‌ای که تفاوت دارد، رعایت تناسب بین امکانات قرار داده شده روی درب ضد سرقت لوکس و هزینه‌ی آن است.
برای این که درک بهتری از این تناسب داشته باشید، بهتر است هزینه‌ی آپشن قرار داده شده را به صورت مجزا سوال کنید و به قیمت درب اضافه کنید. البته دستمزد قرار دادن آپشن روی درب نیز نکته مهم دیگری است که نباید فراموش کنید.

درب های ضد سرقت لوکس نیک افرا

شرکت نیک افرا درب‌های ضد سرقت لوکس و زیبایی را برای سلیقه‌های مختلف فراهم کرده است. درب‌های داخلی نیک افرا که با چوب راش، بلوط و گردو و به شکل تمام چوب ساخته می‌شوند و در دسته کارهای لوکس و لاکچری قرار می‌گیرند. این درب‌ها می‌توانند طبق سلیقه‌ی شما دیزاین شوند و طرح مد نظر شما روی آن‌ها پیاده شود. شرکت نیک افرا می‌تواند سفارشات شما را در ابعاد و طرح‌های مختلف برای درب ضد سرقت لوکس بپذیرد.

درب با رویه اسلب نیک افرا

سوالات متداول

قیمت درب ضد سرقت لوکس به چه عواملی بستگی دارد؟

جنس درب که معمولا چوب است، جنس دستگیره‌ها و یراق آلات، میزان آپشن‌ها و نوع آن‌ها و هم چنین ابعاد و وزن آن‌ها از عوامل تاثیرگذار روی قیمت درب ضد سرقت لوکس است.

جمع بندی

درب‌های ضد سرقت لوکس از قیمت بیشتری به نسبت درب‌های ضد سرقت معمولی برخوردار هستند. این درب‌ها معمولا ظاهر زیباتری نسبت به درب‌های عادی دارند. این درب‌ها معمولا تمام چوب هستند و طرح آن‌ها انتخابی است. برخی روکوب‌ها و تزئینات مثل تاج بر لاکچری بودن درب ضد سرقت می‌افزایند. در واقع ساختار اصلی درب ضد سرقت لوکس با درب ضد سرقت معمولی تقاوتی ندارد.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.