کابینت آشپزخانه خود را با بهترین مارک‌ها بسازید

بهترین مارک کابینت آشپزخانه

فهرست مطلب

بهترین مارک کابینت آشپزخانه یکی از دغدغه‌های مهم افراد در هنگام خرید کابینت است. این مسئله بسیار مهم است چرا که خرید از یک برند و شرکت معتبر تا حد زیادی کیفیت محصول را برای شما تضمین می‌کند. معمولا شرکت‌های معتبر اسم و رسم خود را به وسیله کیفیت و خدمات پس از فروش خود به دست آورده‌اند.
به همین دلیل برای خرید بهترین مارک کابینت آشپزخانه باید به نحوه ساخت و مواد اولیه مورد استفاده توسط این شرکت‌ها و همچنین خدمات پس از فروش آن‌ها توجه کنید. برای بررسی بیشتر این مسئله باید راجع به انواع متریال و مواد اولیه‌هایی که کابینت‌ها با آن ساخته می‌شوند و همچنین مزایا و معایب هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید تا در هنگام تصمیم گیری قدرت تشخیص کیفیت خوب از بد را دارا باشید.

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت مدرن  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86/” target=””]

بهترین مارک کابینت آشپزخانه در ایران

همان طور که در قسمت قبل نیز گفته شد اگر با جنس و مزایا و معایب کابینت‌ها آشنا باشید در مرحله اول بهترین کابینت ممکن را برای خانه خود انتخاب می‌کنید. پس از انتخاب بهترین نوع و جنس کابینت باید به سراغ این مسئله بروید که بهترین مارک کابینت آشپزخانه کدام است؟ در این جا به شما شرکت نیک افرا را معرفی می‌کنیم.
شرکت نیک افرا به دلیل سابقه و تجربه بسیار خوبی که در زمینه ساخت کابینت دارد بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش را به شما پیشنهاد می‌دهد. در ادامه این مطلب به برخی از جنس‌های کابینت‌ها اشاره می‌کنیم و مزایا و معایب آن‌ها را بیان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :بهترین نوع کابینت برای شمال

بهترین مارک کابینت آشپزخانه و انواع جنس کابینت ها

اوایل قرن بیستم کابینت وارد ایران شده است و در دهه ۶۰ کابینت‌ها بیشتر از جنس فلزی و چوبی بودند که نوع فلزی کابینت به دلیل زنگ زدگی و خراب شدن به مرور زمان از رده خارج شده است.
امروزه کابینت‌ها از جنس‌های مختلفی مانند چوب و‌ های گلاس و… ساخته می‌شوند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم و شما را با بهترین مارک کابینت آشپزخانه آشنا می‌کنیم.

InShot 20220706 150644704 min

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت نئو کلاسیک  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%86%d8%a6%d9%88%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/” target=””]

کابینت چوبی

چوب را می‌توان کلاسیک‌ترین ماده اولیه ساخت کابینت نام‌گذاری کرد. استفاده از چوب در ساخت کابینت زیبایی خاص خود را دارد و فضایی کلاسیک در عین حال زیبا به آشپزخانه شما می‌دهد.
در ساخت کابینت از انواع چوب مانند افرا، کاج، بامبو و… استفاده می‌شود. مزیت استفاده از کابینت چوبی این است که قابل تعمیر و بازسازی است و از معایب آن نیز ساخت بی‌کیفیت و یا حتی استفاده از چوب بی‌کیفیت در ساخت این کابینت است. به همین دلیل باید برای خرید این نوع کابینت از یک برند معتبر استفاده کنید که بهترین مارک کابینت آشپزخانه شرکت نیک افرا است.

کابینت طرح چوب

این کابینت‌ها در اصل با روکش چوبی ساخته می‌شوند. به این صورت که در اصل مغز کابینت و ماده اصلی سازنده کابینت یک کامپوزیت است که روی آن روکش نازکی ازچوب کشیده می‌شود. پس از رنگ شدن و پولیش ظاهری بسیار شبیه کابینت‌های چوبی پیدا می‌کند. قیمت کابینت طرح چوب بسیار کم‌تر از کابینت تمام چوب است که البته باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که این کابینت کیفیت پایین‌تری نسبت به کابینت تمام چوب دارد. استفاده از این کابینت در محیطی که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دارد مناسب نیست. نور آفتاب رنگ کابینت طرح چوب را به مرور زمان خراب می‌کند.

کابینت های گلاس

این نوع کابینت‌ها ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می‌دهند و باعث دل باز نشان داده شدن آشپزخانه شما می‌شوند. استفاده از کابینت‌های گلاس به دلیل بازتاب نوری خوبی که دارد آشپزخانه را روشن‌تر نشان می‌دهد و محیط آشپزخانه را بسیار زیبا می‌کند. البته این کابینت نیز عیب خاص خودش را دارد.
از آن جا که مغز کابینت‌های گلاس از‌ام دی اف ساخته شده است و فقط روکش آن‌های گلاس است نباید اجازه دهید روکش‌های گلاس آن خراب شود. چرا که‌ ام دی اف بسیار در برابر آب ضعیف است و در صورتی که در معرض رطوبت قرار گیرد سریع خراب می‌شود. در نتیجه اگر روکش‌های گلاس این کابینت از بین برود آب به‌ام دی اف درون می‌رسد و کابینت شما آسیب جدی خواهد دید.

بیشتر بخوانید :بهترين جنس كابينت چيست

کابینت ممبران

کابینت ممبران در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم کسب کرده است. محبوبیت این کابینت بی‌دلیل نیست و استفاده از این کابینت مزایای بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال رنگ‌های کابینت ممبران بسیار متنوع هستند و این مسئله باعث می‌شود با هر دکوراسیون داخلی‌ای همخوانی داشته باشند.
این نوع کابینت‌ها به علت روکش ممبرانی که دارند نور را به خوبی منعکس می‌کنند و باعث فضایی روشن و پر نور در آشپزخانه می‌شوند. البته این کابینت نیز معایب خاص خود را دارد. معایب این کابینت بیشتر مربوط به نحوه ساخت و مواد اولیه‌ای است که در آن به کار رفته است.
به عنوان مثال در این کابینت اگر از چسب مرغوب استفاده نشده باشد و یا حتی مراحل چسب کاری سطح کابینت به خوبی انجام نشده باشد، کابینت ممبران ساخته شده کیفیت مناسبی نخواهد داشت. شرکت نیک افرا با استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه‌ها کابینت ممبران را تولید می‌کند و همین موضوع این شرکت را تبدیل به بهترین مارک کابینت آشپزخانه می‌کند.

كابينت آشپزخانه هايگلاس

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت کلاسیک  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/” target=””]

سوالات متداول

بهترین مارک کابینت آشپزخانه کدام است؟

شرکت نیک افرا با استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه‌ها اقدام به ساخت کابینت‌های آشپزخانه می‌کند و کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند. به همین دلیل بهترین مارک کابینت آشپزخانه نیک افرا است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با بهترین مارک کابینت آشپزخانه اطلاعات لازم را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. به عنوان آخرین مطلب باید گفت که در خرید کابینت برای آشپزخانه قبل از اینکه به دنبال بهترین مارک کابینت آشپزخانه بگردید باید بهترین جنس و مدل برای آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

 

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.