مقالات

لیست قیمت درب ضد سرقت

لیست قیمت درب ضد سرقت

فهرست مطلب

امروزه با مجهز کردن اماکن به درب ضد سرقت می‌توانید امنیت آن مکان را افزایش دهید اما موضوعی که در این جا مورد بحث است لیست قیمت درب ضد سرقت می‌باشد. در زمان خرید محصولی دغدغه بسیاری از خریداران قیمت آن محصول است. طبیعتا درب‌های ضد سرقت نسبت به درب‌های معمولی ویژگی‌های مطلوب زیادی دارند به همین سبب قیمت آن‌ها نیز نسبت به نمونه‌های معمولی بیشتر است. برخی از فاکتور‌ها و ویژگی‌های این دسته از محصولات بر قیمت آن‌ها تأثیر بسزایی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

لیست قیمت درب ضد سرقت نیک افرا

گروه نیک افرا درب‌های ضد سرقت را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌نماید. با این اوصاف لیست قیمت درب ضد سرقت نیز نسبت به انواع مختلف آن متغیر می‌باشد. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در حال حاضر به علت نوسانات ارز دائما قیمت محصولات تغییر می‌کند؛ پس نمی‌توان برای آن‌ها قیمت دقیقی را بیان کرد. جهت اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ما تماس حاصل نموده و از جدید‌ترین قیمت‌ها باخبر شوید.

عوامل مؤثر بر لیست قیمت درب ضد سرقت

همان طور که پیشتر به این موضوع اشاره کردیم، وجود برخی از ویژگی‌های کاربردی و مطلوب بر لیست قیمت درب ضد سرقت تأثیر زیادی داشته است. در این قسمت از مقاله قصد داریم درباره این عوامل بحثی با شما داشته باشیم.

  • جنس ورق فولاد

یک ورق فولادی مستحکم در لایه میانی این دسته از درب‌ها به کار رفته است که به نوعی استحکام درب به کیفیت این ورق بستگی دارد. از طرفی چارچوب آن‌ها هم از فلز ساخته شده است. پس برای فلز چارچوب و ورق فولادی استفاده شده در لایه میانی باید از فلز استاندارد استفاده کرد تا درب در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد، با این حساب چنین فلز مستحکمی نسبت به فلزات دیگر قیمت بالا‌تری دارد.

  • ابعاد

درب‌های از پیش ساخته شده در ابعاد استانداردی تولید می‌شوند. با این حال ممکن است که محل نصب شما از ابعاد استاندارد بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر باشد، در چنین وضعیتی بایستی یک درب سفارشی طبق ابعاد محل نصب شما ساخته شود. طبیعتا در این حالت هزینه خرید شما افزایش می‌یابد چرا که ساخت یک نمونه سفارشی باعث می‌شود که خط تولید از روال معمول خود خارج شود در نتیجه هزینه‌های پنهان کارخانه افزایش خواهد یافت. در کل هزینه درب‌های سفارشی نسبت به درب‌های آماده بیشتر است.

  • وزن

وزن درب‌های ضد سرقت با قیمت آن‌ها رابطه مستقیمی دارد. بدین صورت که هر چقدر وزن آن‌ها بیشتر باشد به این منظور است که در ساخت این نوع از درب‌ها از فلز ضخیم‌تری بهره برده اند؛ از طرفی هر چقدر فلز ضخیم‌تر باشد هزینه آن نیز افزایش می‌یابد.

  • تعدادلنگه

اکثرا درب‌های ضد سرقت به دو شکل تک لنگه و دو لنگه ساخته می‌شوند که طبیعتا قیمت آن‌ها هم با یکدیگر متفاوت است. با یک نگاه اجمالی هم می‌توان تفاوت قیمت آن‌ها را حدس زد. برای ساخت درب‌های دو لنگه به چوب و فولاد بیشتری نیاز است چرا که ابعاد آن‌ها بزرگ‌تر می‌باشد. از طرفی برای نصب به یراق آلات و لولای بیشتری نیاز دارند.

  • روکش

روکش‌ها نیز در انواع متنوعی تولید می‌شوند اما در کل می‌توان روکش درب ضد سرقت را به پنج دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از: شیشه ای، PVC، گردو، بلوط و راش. نمونه‌های شیشه‌ای نسبت به بقیه روکش‌ها گران‌تر هستند و روکش‌های گردو، بلوط و راش نیز جلوه‌ای طبیعی به محیط می‌بخشند.

بنر وسط 01

قیمت قفل درب ضد سرقت

در بحث لیست قیمت درب ضد سرقت بهتر است به صورت جداگانه به قیمت قفل درب ضد سرقت نیز بپردازیم چرا که شما می‌توانید قفل این دسته از درب‌ها را بعداً نیز تعویض کنید. در این خصوص با انواعی از قفل‌ها سر و کار داریم که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. قفل‌هایی نظیر: قفل مولتی پوینت، قفل مونو بلاک، قفل هوکی شکل، قفل آژیر دار، قفل هوشمند. با این اوصاف سری جدیدی از قفل‌ها ساخته شده‌اند که با به روز‌ترین تکنولوژی روز دنیا کار می‌کنند.
این قفل‌ها بلوتوثی بوده و برای باز کردن درب توسط آن‌ها نیازی به کلید نیست. برای این کار تنها کافی است که نرم افزاری را در گوشی همراه خود نصب نمایید و با لمس قفل در نرم‌افزار درب را باز کنید. هر چقدر قفل‌ها طبق فناوری پیشرفته روز دنیا ساخته شده باشند قیمت بیشتری خواهند داشت.

خرید درب ضد سرقت

چه در خرید اینترنتی و چه در خرید حضوری محصول مورد نظر خود را حتما از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی تهیه کنید که دارای اعتبار باشند. به عبارتی طرف تولید کننده محصول عرضه شده خود را ضمانت نماید. قطعا محصولی که گارانتی دارد می‌تواند اعتماد مشتری را جلب کند و از پیشامد‌های آتی جلوگیری نماید. البته ناگفته نماند که ارائه گارانتی و ضمانت در گرو کیفیت محصول می‌باشد. طبیعتا زمانی که تولید کننده از محصول خود اطمینان داشته باشد برای آن ضمانتی را ارائه خواهد داد. ضمانت نامه می‌تواند کیفیت محصول را تأیید کند که در این صورت مشتری بدون درنگ محصول دلخواه و مورد نظر خود را خریداری می‌نمایند.

درب با رویه شیشه سکوریت

سؤالات متداول

آیا درب های ضد سرقت ضد حریق هم هستند؟

خیر تنها برخی از آن‌ها ضد حریق هستند که آن هم به دلیل استفاده از پشم نسوز در قسمت داخلی این درب‌ها می‌باشد.

آیا می توانیم درب ضد سرقت را خودمان سفارش دهیم؟

بله شما می‌توانید در هر بخشی از ساخت ویژگی‌های مد نظر خود را بر روی آن‌ها اعمال کنید.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.