مقالات

فروش درب ضد سرقت لوکس

فهرست مطلب

امروزه استفاده از درب‌های ضد سرقت افزایش چشمگیری داشته است، از این رو فروش درب ضد سرقت لوکس، یکی از مدل‌های منحصر بفردی است که طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است. درب ضد سرقت سری لوکس، یکی از درب‌هایی می‌باشد که از متریال‌هایی نظیر: قفل، روکش، یرق آلات و. . . برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود.
عمدتاً جنس این نوع از روکش‌ها از چوب طبیعی گردو و یا راش می‌باشد به همین علت در عین زیبایی و کیفیت منحصر به فردی که دارد به عنوان یکی از درب‌های ضد سرقت لوکس و مدرن شناخته می‌شود که شامل تاج‌های خاص، روکوب و… می‌باشد. دلیل حجم بالای فروش درب ضد سرقت لوکس، ایجاد امنیت بسیار بالای آن و بخشیدن ظاهری زیبا و هنرمندانه آن به ساختمان می‌باشد. انواع مختلفی از این درب‌ها وارد بازار شده اند، اما به روز‌ترین مدل این نوع از درب ها، همین درب ضد سرقت لوکس می‌باشد.

ساختار و فروش درب ضد سرقت لوکس به چه صورت است؟

این نوع از درب‌ها معمولاً در اشکال و طرح‌های گوناگونی تولید و به فروش می‌رسند. شرکت نیک افرا بستری را فراهم کرده که افراد بتوانند این محصولات را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خریداری نمایند. همانگونه که ذکر شد فروش درب ضد سرقت لوکس افزایش یافته است که این افزایش فروش در گرو ساختار آن هاست. پس بهتر است در رابطه با ساختار آن‌ها هم بحثی داشته باشیم، در این خصوص به موارد زیر توجه فرمائید:

  • این درب برجسته به دلیل ساختاری که دارد بسیار سنگین بوده و نیازمند آن است که روی یک چهارچوب قوی قرار بگیرد. ضخامت بالای چهارچوب تاثیر بسزایی در دوام و ماندگاری درب دارد. معمولاً ضخامت این ورقه چهار چوب ۲ میلی متر می‌باشد. یکی از نقاط مهمی که در انتخاب درب ضد سرقت اهمیت بالایی دارد، تامین امنیت می‌باشد که بستگی به نوع چهارچوب دارد، به همین علت بایستی ضخامت خوبی داشته باشد تا بتواند از ورود سارقین به داخل ممانعت کند. هر چقدر ضخامت چهارچوب‌های مورد استفاده برای این درب‌ها بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر شده و همچنین در صورت اعمال ضربه از تاب خوردگی درب جلوگیری خواهد کرد.
  • نوع از ورقی که درون لنگه قرار می‌گیرد، یک ورق فولادی هارد می‌باشد که سراسر قسمت‌های داخلی درب ضد سرقت را پوشش می‌دهد. ورق مورد استفاده، یکی از عوامل اصلی برای مستحکم ساختن این نوع از درب ضد سرقت می‌باشد. این ورق معمولاً کناف قوطی محکم ضخامت ۲ میلی متری دارد. ورق موجود در این درب بایستی بسیار پر دوام و سخت باشد. به عنوان مثال، اگر روی درب ضد سرقت از رویه‌ای با جنس فولاد استفاده شود، امکان بریدن این درب وجود نخواهد داشت و هر چه ضخامت این شبکه زیاد باشد، کیفیت بالاتری نیز خواهد داشت.
  • در حالت کلی قسمت اصلی و مهم درب ضد سرقت را قفل آن تشکیل می‌دهد به همین علت قفل این نوع از درب‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، چراکه باید در مقابل سارقین مقاومت زیادی را به عمل آورد و به راحتی باز نشود و از ورود این افراد به داخل ساختمان جلوگیری کند. ساختن کلید مجدد برای قفل این نوع از درب‌های ضد سرقت کار ساده‌ای نخواهد بود، زیرا طراحی این قفل‌ها به گونه‌ای خارق العاده بوده است که اگر کلید خود را گم کنید یا در منزل جا بگذارید، باید از یک قفل ساز ماهر کمک بگیرید. کیفیت این نوع قفل، تفاوت عمده‌ای با سایر قفل‌های معمولی دارد به این صورت که دارای زبان‌های فولادی بوده و به هیچ عنوان قابل تخریب نمی‌باشد.
  • این نوع از درب چوبی به علت داشتن طرح‌های برجسته بر روی خود مشهور می‌باشد، به همین دلیل گاهی به آن درب ضد سرقت برجسته لوکس نیز گفته می‌شود. طرح‌های این درب از جنس چوب بوده و ممکن است گاهی با دستگاه CNC و گاهی نیز با دست فرد هنرمند منبت کاری شود. هرچه ظرافت و اندازه این طرح‌ها بر روی درب بیشتر باشد، قیمت نهایی آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

درب با رویه شیشه سکوریت

عوامل مؤثر بر قیمت فروش درب ضد سرقت لوکس

در کنار تمامی زیبایی‌ها و دوام بالای این درب‌های ضد سرقت، قیمت هم موضوعی تامل برانگیز خواهد بود. هرچقدر کیفیت و ضخامت درب ضد سرقت منتخب بیشتر باشد، طبیعتاً قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. بنابراین تعیین قیمت برای این نوع از درب‌ها بستگی به طرح‌هایی که روی آن منبت کاری شده و همچنین نوع چوبی که انتخاب می‌کنید خواهد داشت. معمولاً رنگی که بر روی این درب‌ها استفاده می‌شود به صورت پلی اورتان و یا پولیش می‌باشد، یعنی رنگ مورد استفاده صنعتی نمی‌باشد.
به همین علت ممکن است بر روی افزایش قیمت این درب‌ها تاثیر گذار باشد، همچنین اگر ضخامت عایق لنگه چارچوب بیشتر باشد قیمت درب نیز بیشتر خواهد بود. در نهایت قیمت فروش درب ضد سرقت لوکس در صورتی که جزء معتبر‌ترین برند‌ها باشد و ساختار و ضخامت درب مطابق با آخرین استاندارد‌های موجود باشد، بیشتر خواهد بود. در ادامه به سایر عوامل موثر در تعیین قیمت درب‌های ضد سرقت اشاره خواهیم کرد.
  • نوع یرق آلات به کار رفته برای ساخت درب
  • جنس رویه درب
  • ابعاد درب
  • مدل و تعداد قفل استفاده شده بر روی درب
  • استفاده از درزگیر برای جلوگیری از از ورود گرد و غبار و عایق صوتی

نکات مهم قبل از خرید درب ضد سرقت لوکس

همانطور که پیش‌تر به آن پرداختیم، بهتر است به هنگام خرید درب ضد سرقت به موارد ذکر شده در قسمت فوق توجه فرمایید و حتماً سعی کنید از مکان معتبری تهیه کنید، زیرا در صورتی که از فروشگاه نامعتبری تهیه شود، ممکن است دارای ساختار داخلی بی‌کیفیت بوده و به جای استفاده از ورق فولاد از نوع آهنی با ضخامت کم استفاده شده باشد و امنیت چندانی را برای ساکنین ساختمان فراهم نکند.

فروش درب ضد سرقت لوکس

سوالات متداول

چگونه می توان برای خرید درب ضد سرقت لوکس اقدام نمود؟

درب‌های لوکس را می‌توانید در انواع رنگ ها، روکش ها، طرح‌ها و در انواع قفل‌های منتخب و همچنین دستگیره‌های دیجیتال و ابعاد دلخواه تهیه کنید. کافیست به وبسایت نیک افرا مراجعه کرده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

آیا گارانتی و خدمات پس از فروش درب ضد سرقت لوکس نیک افرا وجود دارد؟

بلی، یرق آلات این نوع از درب‌های ضد سرقت نیک افرا، دارای ۵ سال گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش می‌باشد.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.