مقالات

درب ضد سرقت ارزان

درب ضدسرقت کیان

فهرست مطلب

درب ضعیف‌ترین نقطه ورود به خانه شما است. معمولا ۷۶ درصد سارقان از در وارد می‌شوند و ۵۹ درصد سرقت‌ها در جلوی خانه اتفاق می‌افتد. در نتیجه عقل حکم می‌کند برای محافظت از خانه خود، روی خرید درب ضد سرقت سرمایه‌گذاری کنید.
درب‌های ضد سرقت در مجموعه‌ای از اندازه‌ها و انواع مختلف وجود دارند. با این حال، قیمت‌های متفاوت آن‌ها برای افرادی با بودجه‌های گوناگون مناسب است. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که آیا با توجه به قیمت گران درب‌های امنیتی آیا درب ضد سرقت ارزان نیز می‌توان خریداری کرد. در واقع، باید گفت بله، برخی از درب‌های ضد سرقت از مش آلومینیوم سوراخ دار ساخته شده‌اند که در حین رعایت استانداردهای امنیتی به طور کلی ارزان‌تر هستند.
اگر با توجه به بودجه خود به دنبال درب ضد سرقت ارزان می‌گردید، برند نیک افرا طیف وسیعی از درب‌های ضد سرقت امنیتی بادوام و مقرون به صرفه با قیمت مناسب و متناسب با هر بودجه‌ای ارائه می‌دهد که می‌توانید خریداری کنید. همانطور که می‌دانید، همیشه قیمت تعیین کننده کیفیت نیست. در این مقاله به شما می‌گوییم درب‌های ضد سرقت ارزان آیا موثر و مفید هستند یا خیر.

چه عواملی بر قیمت خرید درب‌های ضد سرقت تاثیر می‌گذارد؟ 

حتما بارها از تلویزیون تبلیغات درب‌های ضد سرقت را دیده‌اید و وسوسه شده‌اید که یکی از آن‌ها را خریداری کنید. اما درب‌های امنیتی نیز قابل نفوذ توسط سارقان و دزدان هستند و باید خودتان تصمیم بگیرید کدام درب ضد سرقت ارزان یا گران را خریداری کنید. مثلا اگر در محله‌ای زندگی می‌کنید که مستعد سرقت است، باید درب با توری فولادی را در نظر بگیرید. اگر فقط می‌خواهید ظاهری امنیتی داشته باشید درب‌های آلومینیومی کفایت می‌کند.
همانطور که می‌دانید، رنگ‌ها پای ثابت عوامل افزایش قیمت هستند. همچنین افزودنی‌هایی مانند حفاظی برای حیوانات خانگی و مش حریم خصوصی نیز عوامل دیگر قیمت هستند. هزینه دربهای ضد سرقت ارزان توسط عوامل مختلفی از جمله اندازه، رنگ و پرداخت، قاب و مواد به کار رفته در آن‌ها تعیین می‌شود.

انواع درب‌های ضد سرقت ارزان قیمت

  • درب‌های ضد سرقت آلومینیومی

شما می‌توانید یک درب ضد سرقت آلومینیومی را با قیمتی ارزان مطابق با استاندارای امنیتی را بخرید.

  • درب‌های ضد سرقت فولادی

درب‌های ضد سرقت فولادی ارزان نیز وجود دارد اکه از فولاد بسیار نازک ساخته شده‌اند با این حال، کیفیت چندانی ندارند.

  • درب ضد سرقت استیل ضد زنگ

گزینه‌های درب‌های استیل ضد زنگ نیز وجود دارد که از برندهای غیر مشهور قابل تهیه هستند.

درب ضد سرقت ارزان 2

هنگام خرید درب ضد سرقت ارزان به چه نکاتی توجه کنیم

  • رعایت استاندارد

متأسفانه، در اکثر درب‌های ضد سرقت محافظ امنیتی در نظر گرفته نمی‌شود، بنابراین اگر درب ضد سرقت ارزان خریداری می‌کنید، حتما باید از استاندارد و ضمانت نامه آن اطلاع داشته باشید.

  • قاب

در هر نوع درب ضد سرقتی قاب فولادی یا آلومینیومی به کار رفته است. معمولا درب‌های آلومینیوم نسبت به فولاد کمتر مستعد خوردگی هستند و ارزان است. درب‌های امنیتی ارزان‌تر دارای بدنه قاب ضعیف و نازکی دارند.

  • پر کردن

پرکننده را می‌توان در درب‌های ضد سرقت از فولاد، توری آلومینیومی، ورق سوراخ دار آلومینیومی یا مش فولادی ضد زنگ ساخته شده است که هر کدام بر قیمت تمام شده درب تاثیر می‌گذارد.

  • توری‌های به کار رفته

توری‌های آلومینیومی حداقل ایمنی را دارند و ارزان‌تر است. با این حال، توری فولادی ضد زنگ امنیت بیشتری را تضمین می‌کنند.

  • قفل

قفل درب باید از سیلندر پنج پین یا معادل آن باشد. قفل سه نقطه‌ای امنیت بالایی دارد که معمولا گران قیمت‌تر است و همچنین باید نیروی حمله را گسترش دهد. برخی از قفل‌های موجود در بازار تا ۲۵ سال گارانتی دارند.

  • لولا

درب ضد سرقت باید حداقل سه لولا با پین‌های ثابت داشته باشد که قابل جدا شدن نباشد. در حالت ایده‌آل، لولاها باید فرورفته باشند که اجازه دسترسی به سارق را ندهد.

  • طراحی دلخواه

درب‌های ضد سرقت سفارشی معمولا هزینه زیادی را می‌طلبد و اگر به دنبال درب ضد سرقت ارزان هستید باید قید این عامل را بزنید.

  • جنس درب

درهای uPVC زمانی که در دهه هشتاد معرفی شدند به دلیل مواد نگهداری کم آن‌ها محبوبیت زیادی پیدا کردند. با این حال، بسیاری از درب‌های قدیمی‌تر و یو پی وی سی با کیفیت ارزان، استانداردهای مشابهی با درب‌های جدید که امروزه فروخته می‌شوند، ندارند. در کل، درب کامپوزیت یکی از ایمن‎‌ترین درب‌های ورودی و بهترین درب‌های جلو برای امنیت است.

چگونه بهترین برند درب امنیتی ارزان انتخاب کنیم؟

  • برای اینکه بفهمید که آیا یک درب امنیتی می‌تواند از خانه و خانواده شما محافظت کند، نیازی به بررسی جزئیات فنی آن نیست. همین که استانداردهای یا الزامات سختگیرانه از قبیل آزمایش ضربه، آزمایش اهرم، و آزمایش‌های برش را پاس کرده باشد، کافی است.
  • یک درب ضد سرقت ارزان با کیفیت اگر اشتباه نصب شده باشد، محافظت کافی را ایجاد نمی‌کند به همین دلیل انتخاب تامین کننده مناسب به اندازه انتخاب درب اهمیت دارد و بهتر روی شرکتی که فقط آنلاین است یا شرکت مناسبی ندارد، قمار نکنید.
  • درب‌های امنیتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دوام طولانی مدت داشته باشند، بنابراین حتی درب‌های ضد سرقت ارزان قیمت نیز باید شرکت سازنده آن‌ها باید دارای گارانتی طولانی مدت باشند. توصیه می‌کنیم از هرگونه درب امنیتی با ضمانت کمتر از ده سال اجتناب کنید.
  • در ساخت درب‌های امنیتی تنها از بهترین مواد از قبیل آلومینیوم و فولاد ضد زنگ استفاده می‌شود. این مواد عملا نشکن هستند و از ورود سارقان جلوگیری می‌کند.
  • اگر می‌خواهید درب ضد سرقت ارزان بخرید نباید از مواد با کیفیت آن غافل شوید، معمولا مواد فایبرگلاس کیفیت بالا و ماندگاری طولانی دارند و همچنین از یکپارچگی و استحکام بیشتری برخوردار است.
  • بدون شک همه درها حتی گزینه‌های ارزان قیمت نیز به قفل نیاز دارند. و قفل‌های درب امنیتی محافظت عالی ارائه می‌دهند. پس در هنگام خرید حتما باید به سیستم قفل سه نقطه‌ای برای بالاترین سطح ایمنی مجهز باشند.
  • همه درب‌های ضد سرقت حتی ارزان با طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و بیش از ۲۵۰ گزینه رنگی باید ظاهر زیبایی شناختی داشته باشند.

درب ضد سرقت ارزان 3

سوالات متداول

آیا درب ضد سرقت ارزان وجود دارد؟ 

همین حالا با یک جستجوی ساده در گوگل با ده‌ها نام تجاری مختلف درب‌های ضد سرقت آشنا می‌شوید که هر کدام به عنوان بهترین گزینه برای امنیت خانه یا کسب و کار شما در بازار عرضه شده است. برخی از این برندها امنیت بی‌نظیری را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهند.

آیا خرید درب‌های ضد سرقت ارزان ارزش دارد؟ 

برآورد هزینه درب‌های ضد سرقت ارزان دشوار است زیرا تحت تأثیر عوامل مختلف زیادی قرار دارد. معمولا متریالی مانند مواد به کار رفته در آن، رنگ و ساخت سفارشی که برای درب استفاده می‌شود، بیشترین تأثیر را بر هزینه نهایی درب خواهد داشت. به عنوان مثال مواد آلومینیوم گران‌تر از کامپوزیت است و مواد درب (آلومینیوم، الوار، یو پی وی سی و فولاد)، سبک درب (پاسیو / کشویی، فرانسوی و. .) لوازم جانبی (زنجیر درب، نوار درب و تقویت کننده قفل درب)، هزینه نصب درب همگی بر قیمت تمام شده تاثیر می‌گذارد.
هنگامی که درب امنیتی مناسب و سایر لوازم جانبی آن را خریداری کردید اکنون باید آن‌ها را نصب کنید. هزینه این کار بسته به پیچیدگی کار و شرکتی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود.
نتیجه
دغدغه اصلی صاحبان خانه‌هایی که به دنبال خرید درب ضد سرقت هستند امنیت می‌باشد اما مسئله بودجه همیشه مهم‌ترین عامل بازدارنده است. اینجاست که گزینه‌ها  ارزان قیمت در لیست انتخاب قرار می‌گیرند. اگر بودجه کافی برای خرید درب‌های امنیتی گران قیمت ندارید، اما اگر به دنبال آرامش خاطر، افزایش امنیت خانه یا کسب و کار تجاری خود، افزایش راحتی و  دور نگه داشتن حشرات از خانه هستید، درب‌های ضد سرقت ارزان گزینه‌ای ایده آل هستند.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.