مقالات

امنیت خانه خود را با بهترین درب ضد سرقت تضمین کنید

بهترین درب ضد سرقت

فهرست مطلب

بهترين درب ضد سرقت از خانه و خانواده در برابر سرقت محافظت می‌کند. این درب ها استحکام و دوام زیادی برای جلوگيری از سرقت دارد و هنگام انتخاب آن نه تنها ساختار درب، بلکه چارچوب و ايمنی آن را باید در نظر گرفت. معمولا بهترين مواد درب ضد سرقت از فولاد یا فایبرگلاس است.

اولین قدم برای ایجاد احساس امنیت، نصب بهترین درب ضد سرقت است. اما با انتخاب های بسیار زیاد در بازار، خريد و انتخاب بهترین محصول کاری دلهره آور و سخت است و جدا کردن گزینه های باکیفیت از گزینه های کم کیفیت برای خریداران جدید به چالشی تبدیل شده است. به همين دليل در اين مطلب بهترین درب ضد سرقت را بررسی كرديم تا به شما کمک كنيم محصول مناسب برای خانه خود را پیدا کنید.

 تنها با یک تماس با برترین مشاوران در کنار شما هستیم

بهترین درب ضد سرقت 3

چرا به بهترین درب ضد سرقت نياز داريم؟

به دلایل مختلفی هنگام خرید بهترین درب ضد سرقت بايد محافظت از منزل، دفتر، محل کار و سایر موارد را بررسی كرد. در حال حاضر، درب ها عنصر مهمی از خانه شما هستند كه بین شما و دنیای بیرون ایستاده‌اند و از شما و خانواده‌تان در برابر مزاحمان، عوامل جوی خشن، حیوانات و موارد ديگر محافظت می‌کند.

معمولا، درها و پنجره ها دو راهی هستند که سارقان می‌توانند وارد خانه شما شوند. ایمن کردن پنجره‌ها آسان‌تر است طوری كه هيچ انسانی نتواند از آن عبور کند. اما درب ها مسئله دیگری است. درب هاي ضد سرقت اولین و اساسی ترین گام در ایمن سازی خانه است.

درب های ضد سرقت از آلومینیوم، چوب یا وینیل ساخته شده‌اند، همچنین ظاهر و طرح ، مواد و معماری متفاوتی دارند و بسيار شيک به نظر می‌رسند. در كل، ویژگی‌های درب های ضد سرقت که آنها را به یک سرمایه گذاری عالی تبدیل كرده است.

بهترين درب های ضد سرقت از چه موادی ساخته شده‌اند؟

بهترين درب ضد سرقت، معمولا از فولاد و آهن فرفورژه هستند و دارای صفحه سکوریت است كه دوام بسيار بالايي دارند. نوع ديگری از درب های ضد سرقت از لایه های نازک چوب با فولاد تقویت شده است ساخته شده است كه  دارای ويژگی های دوربین‌های امنیتی و سیستم‌های هشدار است.

نحوه انتخاب بهترین درب های ضد سرقت

براي انتخاب بهترين درب ضد سرقت باید به دنبال ویژگی های زیر باشید:

  • قفل سه نقطه ای

قفل سه نقطه ای که به چند نقطه نیز معروف است كه درب را در سه نقطه بالا، وسط و پایین قفل می‌کند. این امر ورود سارقان را تقريبا غير ممكن می‌كند.

  • قاب قوی

اگر به دنبال بهترين درب ضد سرقت هستيد بايد به مواد قاب آن توجه ويژه‌ای داشته باشيد. اگر مواد قاب از فولاد یا آلومینیوم باشد بهترين گزينه است زيرا در برابر خوردگی مقاوم است.

  • سیستم حفظ فشار

بهترین درب های ضد سرقت بايد از سیستم نگهدارنده فشار استفاده کنند. اين سيستم ها باید با فاصله 20 تا 30 میلی متر از یکدیگر فاصله داشته باشد و در پشت قاب نصب شوند. سیستم های نگهدارنده فشار،درب ضد سرقت را بسيار ايمن مي كند. با این حال، بايد خود را براي هزينه های بالای آنها نيز آماده كنيد.

  • مقاوم در برابر آتش سوزی و طوفان

اگر در منطقه مستعد آتش‌سوزی و طوفان زندگی مي‌كنيد، بايد درب های ضد سرقت سیکلونی را انتخاب كنيد كه به گونه ای طراحی شده باشد كه در برابر باد و آسیب طوفان مقاوم باشد.

  • نصاب با تجربه

بهترین درب های ضد سرقت نيز بايد توسط نصابان دارای مجوز نصب می شوند. نصاب بايد چندین دهه تجربه در نصب داشته باشد.

  • گارانتی قوی

بهترین انواع درب های ضد سرقت بايد دارای گارانتی قوی باشد. گارانتي تضمين می‌كند كه  درب به خوبی ساخته شده است. معمولا ضمانت درب های ضد سرقت 5 ساله است و بهترین آنها 10 ساله است.

  • ساخته شده از مواد قوی

دربی را انتخاب کنید که در و چارچوب آن از به جای آلومینیوم از فولاد با کیفیت بالا و ضخیم ساخته شده باشد. برخی از درب های ضد سرقت از آلومینیوم و آلیاژهای مختلف ساخته شده‌اند که بسیار سبک و سست هستند در حالي كه فولاد استحکام بیشتری برای جلوگیری از نفوذ سارقان ارائه می‌دهد و سال ها فرسوده نمی‌شود.

  • پوشش پودری به جای رنگ آمیزی درب

روکش پودری به جای رنگ آمیزی از بریدگی و زنگ زدگی درب جلوگیری می‌کند، پوشش پودری با محیط زیست سازگارتر است و دوام بیشتری دارد.

  • ظاهر مناسب

بهترين درب های ضد سرقت باید علاوه بر عملکرد خوب با کیفیت و مهارت ساخته شده باشند و اصول زيبايي و طراحي را طي كرده باشند.

بهترین درب ضد سرقت 33

برای خرید بهترین درب های ضد سرقت باید چه سوالاتی را پرسید؟

اگر به دنبال بهترین انواع درب‌های ضد سرقت هستید هنگام خرید باید سؤالات زیر را از تامین کننده درب بپرسید:

  • فروشنده چه مدت درحال فروش درب ضد سرقت است؟
  • آیا برای درب های ضد سرقت گارانتی ارائه داده مي شود؟
  • آیا درب های ضد سرقت ضد خوردگی هستند؟
  • آیا آتش سوزی درب ها تست شده است؟
  • آیا درب های ضد سرقت ساخت داخل هستند؟
  • آیا گواهینامه دارند؟
  • آیا درب های ضد سرقت مکانیسم های قفل سه نقطه ای دارند؟
  • آیا درب های ضد سرقت از نگهدارنده فشار استفاده می کنند؟

 

نتیجه

با پیچیده تر شدن سیستم های امنیتی،سارقان برای ورود به ساختمان های مسكونی و تجاری مصمم‌تر می‌شوند. امنیت بهترين درب های ضد سرقت به عنوان آخرین خط دفاعی حداقل باعث تاخیر ورود سارقان به ساختمان شود. با این وجود، با ابزار مناسب و زمان کافی، یک سارق با تجربه می‌تواند حتی با کیفیت ترین درب های ضد سرقت را نيز بشكند. بنابراین، بسیار مهم است که درب امنیتی با قطعات با كيفيت را انتخاب كنيد. نیک افرا با شماست برای رسیدن به این امنیت.

سوالات متداول

آيا خريد بهترين درب ضد سرقت ارزشش را دارد؟

هنگامی كه بر روی بهترين درب ضد سرقت سرمايه گذاری می‌كنيد بايد قفل و اهرم، نحوه نصب شركت، نام تجاری شركت فروشنده و گارانتی طولانی مدت یا مادام العمر و خدمات پس از فروش آن را بررسی كنيد تا با خيال راحت بتوانبد سرمايه گذاری كنيد.

آيا در بهترين درب های ضد سرقت , از فناوری پیشرفته استفاده می کنن ؟

بله، قابلیت های جدید از قبيل تجهیزات دیجیتال، بلوتوث یا قفل هوشمند بايد به كار رفته باشد.

 

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.