مقالات

فروش درب ترموود

فروش درب ترموود

فهرست مطلب

یکی از به روز‌ترین مدل‌های درب ضد سرقت که جدیداً به بازار عرضه شده است، درب ترموود می‌باشد. فروش درب ترموود در این بازه زمانی کم، افزایش بسیار چشمگیری را در پی داشته است. این نوع از درب‌ها بسیار متنوع و در ابعاد مختلف و مطابق با سفارش مشتری تولید می‌شوند. درب ضد سرقت ترموود معمولا برای ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای ساختاری با کیفیت و مستحکم بوده و موجب می‌شود تا سارقان توانایی باز کردن این درب را نداشته باشند.
اگر چنانچه سبک زندگی شما به گونه‌ای است که کمتر در منزل حضور دارید و اصطلاحا خانه خالی می‌ماند، داشتن درب ضد سرقت ترموود برای شما بسیار لازم و ضروری می‌باشد. درب ترموود دارای ظاهری بسیار لوکس می‌باشد که جلوه منحصری به ساختمان شما خواهد بخشید. برای آشنایی بیشتر با فروش درب ترموود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بررسی چگونگی فروش درب ترموود

در حالت کلی می‌توان گفت این درب‌ها به دو صورت به فروش می‌رسد. یکی از این روش‌ها خرید حاضری یا آماده و دیگری سفارشی کردن خرید می‌باشد. اگر چنانچه ابعاد دیوار و ساختمان خود را بطور دقیق بدانید، می‌توانید درب ترموود را به راحتی از سایت یا فروشگاه مورد نظر خود خریداری نمایید و همچنین می‌توانید به صورت کاملاً سفارشی در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی آن‌ها را سفارش دهید. این نوع از درب‌های ضد سرقت معمولاً رویه چوبی داشته و وظیفه زیباسازی و حفاظت از ساختمان را بر عهده دارد.
درب ضد سرقت بدون لایه خارجی چوبی، به صورت یک سازه فلزی فولادی می‌باشد. معمولاً این لایه خارجی که از مصنوعات چوبی (چوب‌های معمولی) ساخته می‌شود در برابر باران و رطوبت مقاومتی نداشته و آسیب‌پذیر می‌باشند به همین علت بهتر است هنگام نصب آن در یک محیط خارجی، حتماً از یک سایه بان استفاده کنید.
ترموود نوعی چوب فرآوری شده می‌باشد که داخل کوره تحت دمای بسیار بالایی قرار گرفته و پس از گذشت چندین هفته پس از تحمل حرارت، یک لایه شفاف محافظتی با استفاده از مواد نانو روی آن کشیده شده که موجب مستحکم شدن هرچه بیشتر چوب می‌شود، به همین دلیل بهتر است به جای استفاده از چوب‌های معمولی برای لایه رویی درب‌های ضد سرقت از چوب ترموود استفاده شود. این محصول در شرکت نیک افرا به صورت کاملاً مقاوم و با کیفیت بالایی تولید و به فروش می‌رسد.

پر فروش‌ ترین درب ضد سرقت

ویژگی های لازم برای فروش درب ترموود

همانطور که پیش‌تر به آن پرداختیم درب ضد سرقت با رویه ترموود استحکام بسیار بالایی دارد، چرا که چوب آن حرارت می‌بیند، اما برخی از مزایا و اصول‌های زیبایی و امنیتی برای فروش این درب مواردی هستند که بایستی وجود داشته باشند تا ویژگی‌های درب ترموود را به معنای واقعی کلمه توصیف کنند. به چند مورد از مزایا و لازمه‌های این نوع از درب‌ها که در حالت کلی ویژگی‌های این نوع درب را تعریف می‌کنند، می‌پردازیم.
  • رنگ ثابت: رنگ درب رویه ترموود ثابت می‌باشد و حتی با تابش نور تغییری در آن ایجاد نمی‌شود.
  • سلامتی چوب ها: چوب‌ها کاملاً سالم بوده و امکان رشد هیچ گونه آلودگی اعم از: باکتری و قارچ در این نوع از درب‌ها وجود ندارد.
  • عایق و نارسایی بالا: در حالت کلی چوب‌ها نارسانا و عایق خوبی هستند، اما چوب‌های ترموود که در اثر حرارت تولید می‌شوند ۲۵ درصد بیشتر از سایر چوب‌ها عایق هستند.
  • عدم رطوبت درونی: رطوبت‌های درونی موجود در چوب ترموود در اثر حرارت کاملاً از بین رفته و باعث می‌شود تا چوب با گذشت زمان پوسیده نشود.
  • مقاومت بالا: این نوع از درب‌های ضد سرقت بسیار مقاوم بوده و خانه شما را ایمن می‌سازد. پس از بابت مقاومت آن‌ها نگرانی نداشته باشید.

مشخصات فنی فروش درب های ترموود

جنس رویه درب چوب ترموود ایرانی می‌باشد. روکش این نوع از جنس چوب با مقاومت بالای ترموود ایرانی بوده که دارای رگه‌های چوبی در لنگه می‌باشد. ابعاد درب برابر است با ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی متر، پهنا یا کفی چهارچوب این درب، دارای مقدار ۲۰ سانتی متری می‌باشد و ابعاد آن نیز (عرض و ارتفاع) برابر با عدد قید شده است. قطر چهارچوب ۲۰ سانتی متر با ضخامت ۱.۲۵ میلی متر می‌باشد. جنس چهارچوب‌های این درب نیز از جنس ورقه‌های فولادی با ضخامت استاندارد تولید شده است.
قفل موجود در این درب ترک (کاله) بوده که از بالاترین استاندارد‌های قفل ضد سرقت و امنیتی برخوردار می‌باشد. همچنین آن‌ها دارای قفل‌های شب بند و روز بند هستند که برای ایمنی و آسودگی خاطر ساکنین نصب شده است. سایر یراق آلات نیز مانند: دستگیره، چشمی و لولا‌های مخفی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت هرچه بیشتر درب را فراهم می‌سازند. با خرید این محصول ضمانت نامه‌ای برای خریداران ارائه می‌شود و همچنین امکان خرید آنلاین از سراسر کشور وجود دارد.

شرکت نیک افرا، تولید کننده درب ترموود در ایران

یکی از شرکت‌های تولید کننده درب ترموود ایران، شرکت نیک افرا می‌باشد که محصولات خود را مطابق با استاندارد‌های بین المللی تولید و به بازار عرضه می‌کند. در واقع مهم‌ترین فاکتور برای شناخت تولید کنندگان درب ترموود با کیفیت و معتبر، دریافت استاندارد‌های بین المللی از این انجمن می‌باشد. شرکت نیک افرا با سابقه درخشانی که در زمینه‌های گوناگون همانند تولید و فروش درب ترموود، درب ضد سرقت، درب ضد حریق، درب فریم لس، پنجره، کابینت و سایر محصولات دارد، از سال ۱۳۸۷ وارد عرصه تولید و توزیع محصولات درجه یک ساختمانی شده است.

سوالات متداول

قیمت درب ترموود چقدر است؟

قیمت درب ترموود با توجه به ساختار، ابعاد، مدل و متریال متغیر می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت نیک افرا قیمت محصولات را مشاهده کرده و یا برای استعلام قیمت با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مدت زمان تحویل درب ترموود از شرکت نیک افرا چقدر می باشد؟

توانایی متخصصان این مجموعه به قدری بالا است که در عین اینکه کیفیت عالی و درجه یکی را که در اختیار شما قرار می‌دهند در بازه زمانی اندکی نیز می‌توانید محصول خود را مطابق نظر خود در ابعاد و رنگ دلخواه سفارش دهید. همچنین کمتر از ۳۰ روز کاری آن را دریافت خواهید کرد.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.