مقالات

فروش درب ضد سرقت پلاس

فهرست مطلب

امروزه فروش درب ضد سرقت پلاس به دلیل حفاظت از ساختمان در برابر سرقت افزایش یافته است. جهت جلوگیری از سرقت راهکار‌های زیادی به کار گرفته می‌شود که یکی از این راهکار‌ها استفاده از درب ضد سرقت پلاس می‌باشد. این درب‌ها ساختار ویژه‌ای دارند که به سبب داشتن آن‌ها دارای مقاومت و امنیت بیشتری هستند. با این اوصاف از درب‌های ضد سرقت پلاس هم در بخش داخلی و هم در بخش خارجی ساختمان استفاده می‌کنند تا امنیت ساختمان را تضمین نمایند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا درباره درب‌های ضد سرقت پلاس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت و فروش درب ضد سرقت پلاس

در اکثر موارد به هنگام خرید محصولی دغدغه بسیاری از افراد قیمت آن محصول می‌باشد، به هر حال آخر سر این بودجه است که تعیین می‌کند تا چه اندازه می‌توان خرید کرد. در این بین ممکن است شیوه قیمت‌گذاری تولید کنندگان مختلف با یکدیگر فرق داشته باشد از رو احتمالا خریداران به هنگام خرید سردرگم می‌شوند. از طرفی هم به دلیل متغیر بودن قیمت‌ها در بازار نمی‌توان به یک قیمت واحدی اشاره کرد اما می‌توان با ذکر عواملی که در قیمت درب‌های ضد سرقت پلاس مؤثر هستند به قیمت تقریبی آن‌ها پی برد؛ از این رو به توضیحات ارائه شده در بخش زیر توجه فرمائید.

  • جنس مواد اولیه

یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت فروش درب ضد سرقت پلاس جنس مواد اولیه‌ای می‌باشد که در ساخت این درب‌ها استفاده شده است. علاوه بر بخش اصلی درب جنس رویه آن نیز در این مورد دخیل می‌باشد. به عنوان مثال درب‌هایی که در ساخت آن‌ها از PVC استفاده شده دارای قیمت کمتری هستند. در نقطه مقابل اگر برای ساخت درب ضد سرقت از چوب راش و یا از فلزاتی استفاده کنند به تبع آن قیمت این محصولات نیز افزایش می‌یابد.

  • قفل

قفل‌ها نیز در انواع مختلفی تولید می‌شوند و به تبع آن قیمت هر یک از آن‌ها فرق خواهد داشت. اگر از قفل و یراق آلاتی که محصول کشور ترکیه هستند استفاده شود، بر قیمت تمام شده این محصولات تأثیر زیادی خواهد داشت. همچنین نمونه‌های بی‌کیفیتی هم در بازار وجود دارند که اکثرا چینی هستند؛ استفاده از آن‌ها هزینه کمتری را در برخواهد داشت.

  • ابعاد

اکثرا درب‌های ضد سرقت پلاس در ابعاد‌های استانداردی تولید می‌شوند. به صورت کلی آن‌ها را در ابعاد‌های ۲۰۵ * ۱۰۵ و ۲۱۰ * ۱۱۰ تولید می‌کنند که در این حالت قیمت آن‌ها مشخص می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که گاها ابعاد‌های استاندارد این دسته از درب‌ها مد نظر برخی از مشتریان نیستند و ابعاد مورد نظر آن‌ها باید به صورت سفارشی تولید گردند. طبیعتا در چنین شرایطی قیمت تمام شده محصول افزایش خواهد یافت.

درب با رویه ترموود

خدمات پس از فروش درب ضد سرقت پلاس

بدیهی است که اگر درب‌های ضد سرقت پلاس را از نمایندگی‌ها و مراکز معتبر تهیه نمائید هم از کیفیت و هم از خدمات پس از فروش آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. شرکت نیک افرا با ارائه خدمات پس از فروش درب ضد سرقت پلاس این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که از کیفیت کالای خریداری شده خود مطمئن باشند. خدمات پس از فروش این کالا را می‌توان در چند مورد خلاصه کرد که عبارتند از:

  • نصب درب های ضدسرقت پلاس

نحوه نصب این نوع از درب‌ها نیازمند تخصص و افراد ویژه‌ای است که در این زمینه مهارت دارند. شرکت نیک افرا دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است که می‌تواند در این زمینه یاری رسان مشتریان خود باشد.

  • رگلاژ درب های ضدسرقت پلاس

از جمله خدمات پس از فروش درب ضد سرقت پلاس می‌توان به نصب رگلاژ اشاره نمود. در بعضی از موارد مدتی پس از نصب درب‌ها ممکن است که در باز و بسته شدن آن‌ها مشکلی وجود داشته باشد و یا به هنگام باز و بسته شدن صدایی ایجاد شود و…. در چنین شرایطی تیم مجموعه نیک افرا جهت رگلاژ آن اقدام خواهند کرد.

  • تعویض قفل و سیلندرهای درب ضدسرقت پلاس

در خصوص خدمات پس از فروش درب ضد سرقت پلاس باید گفت که در برخی از موارد مشتریان درخواست تعویض سیلندر و قفل‌ها را دارند. در این صورت تیم تخصصی مجموعه نیک افرا وارد عمل شده و در جهت تعویض آن‌ها اقداماتی را انجام می‌دهند.

فروش درب های ضد سرقت پلاس نیک افرا

هنگامی که درخواست خرید یک کالا و یا یک محصولی افزایش می‌یابد، نمونه‌های تقلبی آن محصول نیز وارد بازار می‌شود. در چنین وضعیتی به شدت توصیه می‌کنیم که از نمایندگی‌ها معتبر محصول مورد نظر خود را خریداری نمائید. فروش درب ضد سرقت پلاس نیز از این قائده مستثنی نیست.
متأسفانه برخی از تولید کنندگان با تولید محصولی بی‌کیفیت و ارائه آن به مشتری اعتماد خریداران را از بابت درب‌های ضد سرقت سلب می‌کنند. بدین منظور قصد داریم گروه نیک افرا را به شما معرفی کنیم که با داشتن سال‌ها سابقه در این زمینه و کسب رضایت مشتریان خود توانسته در این مسیر خود را محک بزند و نسبت به رقبای خود پیشرو عمل کند.

فروش درب ضد سرقت

سؤالات متداول

آیا واقعا این درب ها ضد سرقت هستند؟

در این باره باید گفت که احتمال صد در صدی وجود ندارد اما ساختار این درب‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند تا درصد بالایی از ورود سارقین جلوگیری کنند.

آیا می توان درب های ضد سرقت را به جای درب های معمولی هم نصب کرد؟

این موضوع به چهارچوب درب قبلی بستگی دارد. اگر چهارچوب درب قبلی با چهارچوب درب ضد سرقت پلاس هم اندازه باشد، می‌توان آن‌ها را نصب کرد در غیر این صورت هم می‌توان با کمی تخریب و ایجاد اندازه مناسب درب ضد سرقت را نصب نمود.

جمع بندی

به هنگام خرید درب‌های ضد سرقت اولویت خریداران کارایی این درب‌ها هستند. آن‌ها قصد دارند که با خرید این نوع از درب‌ها از سرقت‌های احتمالی جلوگیری نمایند پس کیفیت درب‌های ضد سرقت پلاس جدا از ظاهر و نمای این درب‌ها مسئله بسیار مهمی است. از این رو گروه نیک افرا بهترین فناوری‌های روز دنیا و افراد متخصصی را به کار گرفته است تا محصولی با کیفیت را به بازار ارائه دهد. همچنین گروه نیک افرا در کنار کیفیت کار، جهت فروش درب ضد سرقت پلاس قیمت‌های مناسبی را نیز در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت‌ها می‌توانید با شماره تماس‌های موجود تماس حاصل فرمائید.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.