مقالات

فروش انواع درب لابی

فروش انواع درب لابی

فهرست مطلب

نسبت به سال‌های گذشته بیش از پیش شاهد فروش انواع درب لابی ساختمان هستیم. بهتر است بدانید که نمای بیرونی ساختمان در قیمت فروش و ارزش ساختمان تأثیر زیادی دارد. درب لابی هم جزو عناصری می‌باشد که در نمای بیرونی ساختمان قابل رؤیت است؛ به همین جهت در ساختمان‌های شیک درب‌های لابی را متناسب با طرح و نمای کلی ساختمان انتخاب می‌کنند. در خصوص فروش این دسته از محصولات در این مقاله اطلاعاتی را برای شما ارائه خواهیم داد؛ به همین منظور شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می‌کنیم.

تولید و فروش انواع درب لابی ساختمان

در توصیف درب لابی می‌توان گفت که درب لابی دربی است که قسمت خارجی ساختمان را از قسمت داخلی آن جدا می‌کند. این نوع از درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسند. با این اوصاف درب‌های لابی از تنوع زیادی برخوردارند پس در طراحی و ساخت نمای ساختمان خود هیچ محدودیتی ندارید چرا که آخر سر می‌توانید یک درب لابی مناسب با نمای ساختمان خود را پیدا کنید. به طور کلی درب‌های لابی را می‌توان براساس جنس آن‌ها تقسیم‌بندی کرد، از این رو انواع درب لابی ساختمان به شرح موارد زیر می‌باشد:

  • درب لابی چوبی

در فروش انواع درب لابی ساختمان، درب‌های چوبی بیشترین درصد را به خود اختصاص داده اند. همچنین درب‌های چوبی که برای لابی ساخته می‌شوند نسبت به نمونه‌های دیگر تنوع بیشتری دارند. ممکن است در وهله اول فکر کنید که درب‌های چوبی برای لابی مناسب نیستند چون که چوب‌ها نمی‌توانند به اندازه کافی در برابر عوامل خارجی از خود مقاومت نشان دهند اما باید گفت که در تولید آن‌ها از چوب‌های مقاومی مثل چوب روس، بلوط و راش بهره می‌برند. پس از آن هم در طی پروسه تولید با انجام دادن یکسری عملیات این نوع از درب‌ها را مقاوم می‌کنند.

  • درب لابی فلزی

تولید کنندگان جهت تولید درب‌های لابی از متریال فلز نیز استفاده می‌کنند. فلز‌ها در برابر عوامل محیطی و خارجی مقاومت بسیار خوبی را از خود ارائه می‌دهند. علاوه بر آن نمونه‌های ضد زنگ این نوع از درب‌ها مناسب مناطق مرطوب نیز هستند. از طرفی قیمت آن‌ها هم نسبت به درب لابی چوبی پایین‌تر می‌باشد اما زیبایی مدل‌های چوبی در مقایسه با آن‌ها بیشتر است.

  • درب لابی شیشه‌ای

درب‌های شیشه‌ای مخصوص لابی از جمله محصولات مدرن محسوب می‌شوند. این درب‌ها برای مکان‌هایی مناسب هستند که طراحی آن‌ها مینیمال و امروزی می‌باشد. البته توجه داشته باشید که برای ساخت درب لابی از شیشه‌های معمولی استفاده نمی‌کنند بلکه شیشه‌های مورد استفاده برای ساخت آن‌ها شیشه سکوریت می‌باشد. شیشه‌های سکوریت می‌توانند امنیت مکان مربوطه را تضمین نمایند.

فروش انواع درب لابی ساختمان به صورت آماده و سفارشی

جهت فروش انواع درب لابی ساختمان با سه نوع ساختار متفاوت روبرو هستیم: درب لابی دو لنگه، یک و نیم لنگه و تک لنگه. بدیهی است که مدت زمان ساخت و تولید مدل‌های دو لنگه و یک و نیم لنگه نسبت به تک لنگه بیشتر می‌باشد. در این اثنا معمولا تولید کنندگان درب‌های لابی را به صورت آماده در ابعادی استاندارد تولید می‌کنند اما ممکن است در مواردی خریداران دربی را درخواست کنند که ابعاد آن به صورت آماده و از پیش ساخته شده نباشد.
در چنین وضعیتی خریداران جهت تهیه درب باید آن را در ابعاد مورد نظر خود سفارش دهند سپس تولید کنندگان طبق ابعاد سفارش داده شده درب را تولید نمایند. البته به این مورد نیز توجه داشته باشید که هزینه مدل‌های سفارشی بیشتر از مدل‌های آماده می‌باشد؛ چرا که در این حالت خط تولید از حالت عادی خود خارج می‌شود و هزینه‌های پنهان زیادی را در پی خواهد داشت.

Screenshot 20220524 093907 A1Office XLS PPT DOCX min

نکات مهم در هنگام خرید انواع درب لابی

در خصوص خرید درب لابی برای ساختمان خود بهتر است به دو نکته مهم توجه کنید. چنانچه به این نکات واقف باشید می‌توانید خرید موفق‌تری را تجربه کنید. دو نکته مهم به هنگام خرید درب لابی عبارت است از:

  • خرید از نمایندگی ها و فروشندگان معتبر

به دلیل این که درب لابی با قسمت بیرونی ساختمان نیز در ارتباط است بهتر است نمونه با کیفیت آن را تهیه فرمائید. جهت تهیه درب‌های با کیفیت هم باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. یکی از معتبر‌ترین تولید کنندگان و فروشندگان درب‌های لابی گروه نیک افرا می‌باشد. این گروه با تولید و فروش انواع درب لابی ساختمان با کیفیت توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

  • توجه به تناسب بین طرح لابی و نمای ساختمان

هنگامی درب لابی شما نمایی گیرا و جذاب ایجاد خواهد کرد که با نمای ساختمان شما هماهنگ باشد. به عبارت ساده‌تر باید بین طرح لابی و نمای ساختمان تناسبی ایجاد شود تا زیبایی کار به چشم آید. به عنوان مثال بهتر است در ساختمان‌هایی با نمای کلاسیک از درب لابی شیشه‌ای استفاده نکنید چرا که مدل‌های شیشه‌ای با ساختمان‌های مدرن بیشتر تناسب دارند.

سؤالات متداول

بهترین مرکز فروش انواع درب لابی ساختمان کجاست؟

یکی از بهترین مراکز فروش درب لابی مراکز فروش شرکت نیک افرا می‌باشد. آدرس مراکز مربوطه در انتهای صفحه ذکر شده است. چنانچه ساکن شهر‌های دیگر هستید می‌توانید برای خرید آن‌ها از طریق سایت و شماره تماس‌های شرکت نیک افرا اقدام نمائید.

قیمت فروش درب لابی چقدر است؟

به دلیل نابسامانی اوضاع اقتصادی کشور و تغییر مداوم قیمت‌ها از ذکر دقیق قیمت درب‌های لابی معذوریم اما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت نیک افرا تماس حاصل نمائید و سؤالات خود را بپرسید.

جمع بندی

استفاده از درب‌های لابی برای ساختمان می‌تواند قیمت سازه مربوطه را افزایش دهد. مسئله مهم این است که آن‌ها را از شرکت‌ها و مراکزی تهیه نمائید که هم محصولات با کیفیتی را برای شما ارائه دهند و هم خدمات پس از فروش داشته باشند. محصولات ارائه شده توسط شرکت نیک افرا دارای ضمانت و گارانتی می‌باشد. همچنین شرکت نیک افرا به مشتریان خود تعهد می‌دهد که پس از فروش محصول هم خدمات مورد نیاز را برای آن‌ها عرضه نماید.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.