انواع پروفیل یو پی وی سی

انواع پروفیل یو پی وی سی

فهرست مطلب

با اختراع یو پی وی سی تحولی عظیم در صنعت ساخت وسار ایجاد شد. سیستم‌های uPVC در اواخر دهه ۷۰ تا اوایل دهه ۸۰ از آلمان به انگلستان وارد شدند و در دهه ۸۰ محبوب بالایی در بین صاحباخانه‌ها پیدا کرد. مواد به کار رفته در انواع پروفیل یو پی وی سی در برابر آب، آلودگی و پوسیدگی مقاوم هستند و همین انواع پروفیل یو پی وی سی را دارای عملکرد برتر، بهره‌وری انرژی و پایداری زیست محیطی کرده است.
پروفیل UPVC به عنوان پلاستیک مهندسی شده شناخته می‌شوند که کاربردهای بسیار دارد. مواد اولیه پروفیل UPVC ترکیبی ثابت از تثبیت کننده‌ها و مواد افزودنی پایدار و مستحکم برای ساخت ابعاد پنجره و درب‌ها هستند که به دلیل برتری عملکرد خود به سرعت جایگزین درب و پنجره‌های چوبی و آلومینیومی شدند.
درحال حاضر، مصرف کنندگان امروزی با چالش سختی در انتخاب محصولات مختلف درب و پنجره‌ها مواجه هستند که اولین و مهمترین چالش پاسخ به این سوال که انواع پروفیل یو پی وی سی چیست؟ برای پیدا کردن جواب این سوال مطلب زیر را از دست ندهید.

ويژگی های مهم در انواع پروفیل یو پی وی سی

پروفیل uPVC یک پلیمر همه کاره است که بر پایه پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است و به عنوان جایگزینی برای چوب و آلومینیوم در صنعت ساختمان تجاری و خانگی استفاده می‌شود. بهترین پروفیل‌های یو پی وی سی در تعداد بالا مطابقت با نیاز مصرف کنندگان تولید می‌شوند.
خوشبختانه، پروفیل‌های UPVC بدون سرب ساخته شده‌اند و با استفاده از فناوری گالوانیزه تولید می‌شوند. بهترین انواع پروفیل‌های یو پی وی سی دوام، مقرون به صرفه بودن، نقطه فشار عملیاتی بالا، استقامت خوب در برابر آتش و عمر طولانی دارند و به دلیل کیفیت ساخت بالا مورد استفاده بسیاری از کارفرمایان است.

پنجره با پروفیل یو پی وی سی

 

بیشتر بخوانید: پنجره آلومینیومی یا upvc، کدام یک بهتر است؟

پروفیل های یو پی وی سی چه مزايايی دارند؟

در میان زندگی‌هایمان در شهر و روستاها، همه ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای آوردن جذابیت کلاسیک و طبیعی به خانه‌هایمان هستیم. زیرا برایمان یادآور فضای زندگی آرام و جذاب است، مکانی که بتوانیم در آرامش و شادی زندگی کنیم. چوب معمولا اولین انتخاب ما برای پنجره‌ها و درهایمان است.
اما پنجره‌ها و درهای ساخته شده از چوب با مشکلاتی از قبیل پوسیدگی، منسبط و منقبض شدن در برابر آب و هوا و موریانه‌ها همراه است. به همین دلیل در سال‌های اخیر، افراد بیشتری به سمت انواع پروفیل‌های یو پی وی سی روی آوردند که البته با استفاده از لمینت چوبی می‌توان ظاهر آن‌ها را سفارشی کرد. فناوری مدرن و پیشرفته دستیابی به پروفیل‌های یو پی وی سی، جذابیت زیبا و عملکرد بالای آن است که آن‌ها را به بهترین انتخاب برای فضاهای مسکونی و تجاری تبدیل می‌کند.

ويژگی های پروفیل های یو پی وی سی

  • کاهش قبوض برق تا ۳۰ درصد

  • کاهش نویز را تا ۴۰ دسی بل

  • ضد نشتی، ضد موریانه و مقاوم در برابر آب

  • تحمل شرایط آب و هوایی سخت

  • ساخته شده با مواد خود خاموش شونده

  • قفل‌های چند نقطه‌ای برای امنیت بیشتر

  • بدون تغییر رنگ و هوا

  • بدون خوردگی و زنگ زدگی

  • نگهداری بسیار آسان

  • سازگار با محیط زیست و انرژی کارآمد

  • با دوام و ماندگاری بالا

 

دلايل استفاده از پروفیل های uPVC

  • كاهش نویز

همه ساختمان‌ها به عایق‌بندی مناسب برای جلوگیری از ورود صدای بیرون به داخل خانه نیاز دارند. برخی فکر می‌کنند عایق صوتی موثر تنها مربوط به آب‌بندی پنجره‌ها می‌شود در حالی که انواع پروفیل یو پی وی سی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که میزان نویز و صدای ورودی را کاهش دهند. بهترین پروفیل‌های یو پی وی سی با سیستم آب‌بندی دوتایی طراحی شده‌اند که نویز را تا یک دسی بل بزرگ کاهش می‌دهند.

  • بازدارنده آتش

انواع پروفیل یو پی وی سی به لطف استقامت در دمای بالا، بهترین بازدارنده آتش هستند و به راحتی ذوب نمی‌شوند. درحقیقت، انواع پروفیل‌های uPVC به عنوان یک ضد حریق عالی عمل می‌کنند.

  • دوستدار محیط زیست

انواع پروفیل‌های uPVC قابل استفاده مجدد هستند و تعمیر و نگهداری کمی دارند. آن‌ها به راحتی نصب و جدا می‌شوند و به دلیل قابلیت استفاده مجدد گزینه‌ای عالی برای محیط زیست هستند.

  • عدم خوردگی موریانه

نفوذ حشرات به ویژه موریانه‌ها بر سلامت افراد ساکن در داخل خانه تأثیر می‌گذارد. انواع پروفیل‌های uPVC بهترین گزینه برای‌عدم حمله موریانه‌ها هستند.

  • قيمت مقرون به صرفه

اگر پروفیل‌های uPVC سفارشی عریض، مستحکم و با پارتیشن‌های بیشتر باشند، قیمت آن‌ها در مقایسه با پروفیل‌های باریک‌تر عایق صدا و حرارت متوسط بالاتر خواهد بود.

انواع پروفیل یو پی وی سی

انواع پروفیل یو پی وی سی چيست؟

انواع پروفیل UPVC قاب یا ساختاری هستند که در کنار پنجره یا درب UPVC ساخته می‌شود. پروفیل پنجره‌های یو پی وی سی برای تولید پنجره‌های UPVC استفاده می‌شود، در حالی که پروفیل درب UPVC برای ساخت درب‌های یو پی سی استفاده می‌شود. انواع پروفیل UPVC از نظر ابعادی متفاوت هستند و ویژگی‌های عایق بندی عالی دارند.
انواع پروفیل‌های UPVC از برتری مهندسی آلمان در اوایل دهه ۱۹۷۰ برای حفاظت از محیط زیست و جنگل ذایی مورد توجه‌ترین جایگزین برای چوب در سراسر جهان تبدیل شد. علاوه براین، مقدار دی اکسید تیتانیوم که برای تولید انواع پروفیل‌های یو پی وی سی استفاده می‌شود آن‌ها را در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: انواع درب چوبی: زیبایی، استحکام و ماندگاری

چگونه بهترین انواع پروفايل UPVC را انتخاب كنيم؟

تامین کنندگان پروفیل UPVC در سراسر جهان پارامترهای مختلفی را در نظر می‌گیرند. مارک‌های پروفیل UPVC چینی اقتصادی و ارزان قیمت که به طور گسترده در ایران دسترس هستند اما از نظر کیفیت پایین هستند و عمر طولانی ندارند. بهترین پروفیل UPVC، پروفیلی هستند که با علم اکستروژن، مواد شیمیایی کاتالیزور و بهترین منابع در جهان ساخته می‌شوند.

چگونه پروفیل های UPVC را اندازه گيری كنيم؟

اندازه انواع پروفیل پنجره یوپی‌وی‌سی در ابعاد مختلف متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان ساخته شده‌اند. برای مثال، پنجره‌ای که ارتفاع آن بزرگ‌تر از ۵ متر است باید فقط از بخش‌های پروفیل پنجره UPVC ۸۸ میلی‌متری استفاده کند. با این حال، پروفیل درب UPVC که ارتفاع آن‌ها ۵ متر باشد می‌تواند در طیف گسترده‌ای از قاب درب‌های یوپی‌وی‌سی به کار روند.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.