قیمت پنجره دوجداره، با نصب رایگان

پنجره دوجداره در تهران

فهرست مطلب

هزینه همیشه یکی از دردسرسازترین عامل در مورد انتخاب یا تعویض پنجره است. چه به عنوان کارفرمای پروژه ساختمانی و یا صاحبخانه اگر به دنبال خرید پنجره دوجداره هستید، اولین سوالی که پیش می‌آید اینکه قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟
سرمایه‌گذاری روی پنجره‌های دوجداره یک راه عالی برای کارآمدتر کردن انرژی خانه و صرفه جویی در مصرف انرژی خانه شما است. هنگام نگاه کردن به انواع شیشه ها، به خاطر داشته باشید که پنجره‌ها از نشت گرما از ساختمان جلوگیری می‌کند.
افزایش و از دست دادن گرما از طریق پنجره‌ها ۲۵ تا ۳۰ درصد در مصرف انرژی گرمایش و سرمایشی منازل صرفه جویی می‌کند. بنابراین می‌توانید با اطمینان از کارآمد بودن عایق حرارتی خانه‌تان، مقدار قابل توجهی پول نقد صرفه‌جویی کنید. شما با ارتقاء از پنجره‌های تک‌جداره به دوجداره می‌توانید میلیون‌ها تومان در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

قیمت پنجره دوجداره 

در حالی که هزینه‌ها از نظر سبک و طراحی کلی پنجره در نظر می‌شوند، هزینه‌های دیگری نیز در این باره دخیل هستند که از لحاظ هر مشتری متفاوت است. به عنوان نمونه اندازه خانه و تعداد پنجره‌ها عوامل مهمی که باید درنظر گرفته شود.
پنجره دوجداره سرمایه‌گذاری طولانی مدتی است که از طریق صرفه جویی سالانه در هزینه‌های انرژی منزل شما مزیت مالی بسیاری دارد. در این مطلب، تمام عوامل مختلفی که بر میزان هزینه شیشه دوجداره تأثیر می‌گذارد، بیان می‌کنیم تا بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.
 تنها با یک تماس با برترین مشاوران در کنار شما هستیم

[button size=”medium” style=”alert” text=”دریافت کاتالوگ” link=”https://nikafra.com/wp-content/uploads/2022/06/win-FINAL.pdf” target=””]

قیمت پنجره دوجداره نیک افرا

پنجره دوجداره چیست؟

شیشه دوجداره نوعی پنجره به صرفه است که با آب‌بندی و از موادی مانند یو پی وی سی، چوب، آلومینیوم و فولاد ساخته شده است. پنجره‌های دوجداره با هوا یا گازهای بی‌اثر مانند آرگون، کریپتون یا زنون پر می‌شوند. این گازها سنگین‌تر از هوا هستند، به این معنی که گرما را آهسته‌تر منتقل می‌کنند و خانه شما را برای مدت طولانی‌تری گرم‌تر نگه می‌دارند.

مزایای پنجره های دوجداره 

  • قبض انرژی کمتر
  • خونه گرمتر
  • صدای بیرون کمتر
  • خانه‌ای کم آب و هوا
  • کاهش ردپای کربن
  • خانه‌ای امن‌تر
  • افزایش ارزش و قیمت خانه

هزینه پنجره های دوجداره بر چه اساسی تخمين زده می‌شود؟

پنجره‌های دوجداره یک سرمایه‌گذاری برد-برد است و به طور معمول سالانه در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کنند. علاوه براین، خانه شما را از سر و صدا و سرمای بیرون محافظت می‌کند.
هزینه پنجره دوجداره بسته نوع آن متفاوت است، به عنوان نمونه هزینه پنجره دوجداره ارسی ۵۰ درصد بیشتر از یک پنجره معمولی است، هزینه پنجره کج و چرخان ۲۵ درصد بیشتر، پنجره خلیج ۱۵۰٪ بیشتر، پنجره دوجداره با قاب آلومینیومی ۲۵ درصد بیشتر و با قاب چوبی ۵۰ درصد بیشتر است. این نکته را به خاطر داشته باشید که هزینه‌های نصاب پنجره‌های دوجداره متغیر است و هر چه پنجره بزرگتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

پنجره دوجداره

آیا خريد پنجره دوجداره ارزش دارد؟

به طورکلی، در هر نوع خانه‌ای که اقامت دارید، هر چقدر هم که قصد دارید در آنجا بمانید، و مهم نیست که چندین پنجره را باید تعویض کنید، شیشه دوجداره ارزش خرید دارد. زیرا که هزینه انرژی شما را تا چندین برابر کاهش می‌دهد، که به معنی بازگشت بازده سرمایه‌گذاری شما در کوتاه مدت است.

عوامل موثر بر قیمت پنچره دوجداره

  • افزايش ارزش ملک

فقط با تعویض پنجره‌های خود، می‌توانید قبض‌های انرژی، میزان ورود آلودگی هوا و سرو صدای شهری به داخل منزل را به طور قابل توجهی کاهش دهید و در نتیجه ملک خود را برای خریداران بسیار جذاب و با ارزش‌تر کنید. با این حال، فرآیند نصب پنجره‌های دوجداره هزینه اولیه زیادی دارد.

  • رنگ و نوع شیشه

نوع شیشه‌ها بر روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر می‌گذارد، شیشه‌های دوجداره در دهه‌های گذشته به‌طور جهشی تغییر کرده است و طیفی از انواع شیشه‌ها در بازار به فروش می‌رسند. اگر یک پنجره دوجداره معمولی بخواهید، می‌توانید به سراغ شیشه‌های آنیل شده بروید. این نوع شیشه ارزان‌ترین گزینه است که شکستن آن‌ها بسیار دشوار است. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید به سراغ شیشه‌های قوی‌تری مانند سکوریت بروید، قطعا هزینه آن بیشتر خواهد بود. به علاوه اینکه اگر می‌خواهید پنجره‌های رنگی داشته باشید، هزینه‌های اضافی باید بپردازید.

  • طرح های مختلف

هزینه بعدی که بر قیمت پنجره دوجداره تاثیر می‌گذارد، انتخاب طرح آن است. طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها برای این امر وجود دارد. به طور کلی، پنجره‌های بزرگ با لولاهای ساده و ظاهر سنتی ارزان‌ترین گزینه هستند و رایج‌ترین و ارزان‌ترین نوع پنجره در اروپا هستند. طرح‌های مختلف رابط کاربریچی آسانی دارند و به صورت افقی یا عمودی، چرخش دوگانه، بالا و پایین، عمودی باز و بسته می‌شوند، البته طراحی پنجره قیمت آن را دو چندان می‌کند.

  • مواد قاب و نياز به داربست

سبک و متریال قاب پنجره بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد، البته بسته به اینکه از کدام شرکت پنجره دوجداره خرد می‌کنید، قیمت آن بسیار متفاوت است. بعلاوه، اگر برای نصب به داربست نیاز داشته باشید هزینه اضافی خواهد داشت.

شیشه دوجداره در مقابل شیشه سه جداره

شیشه سه جداره بدون شک بهتر از شیشه دو جداره است، اما شیشه سه جداره هزینه بیشتری دارد و برای اغلب صاحب خانه‌ها غیر ضروری است. ویژگی‌ها پنجره‌های سه جداره سبب شده آن‌ها در کشورهای سردتر مانند نروژ و سوئد رایج است.

قیمت پنجره دوجداره

انواع پنجره‌های دوجداره

در مورد نوع پنجرهای دوجداره‌ای که برای خانه خود می‌خواهید گزینه‌های مختلفی وجود دارد که انتخاب آن‌ها به شرایط شما بستگی دارد.

شیشه آنیل شده یا شناور:

این پنجره دو جداره ارزان‌ترین گزینه و بسیار قوی است و شکستن آن دشوار است.

شیشه سخت شده یا سکوریت شده :

این شیشه تقریباً سه تا چهار برابر سخت‌تر از شیشه شناور است. با این حال، به دلیل ویژگی‌های ایمنی و فرآیند تولید تخصصی، یکی از گزینه‌های گران قیمت است.

شیشه لمینت :

این شیشه دارای لمینت PVB (پلی وینیل بوتیال) است و به عنوان یک لایه امنیتی و نشکن در پنچره‌های دوجداره عمل می‌کند.

شیشه کاهش نویز:

این شیشه دارای لایه‌های داخلی آکوستیک PVB است که صدا را جذب می‌کند و بهترین گزینه برای افرادی که می‌خواهند از سرو صدای بیرون درامان باشند.

نتيجه

با دانستن قیمت پنجره‌های دوجداره در حین خرید دیگر دچار مشکل نخواهید شد. قبل از اینکه شروع به دریافت قیمت برای پنجره‌های دوجداره کنید، دانستن میزان هزینه آن‌ها کمک می‌کند هزینه‌ای بیشتر از حد نیاز پرداخت نکنید. به همین دلیل دانستن میانگین قیمت انواع و اندازه‌های مختلف پنجره‌ها دوجداره بسیار مهم است.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.