كابينت آشپزخانه هايگلاس

كابينت آشپزخانه هايگلاس

فهرست مطلب

کابینت آشپزخانه هایگلاس نامی آشنا در صنعت کابینت‌های مدرن است که هر صاحبخانه‌ای آرزوی آن را دارد. اگر به ارتقای آشپزخانه خود فکر می‌کنید، کابینت‌ها همیشه در مرکز توجه قرار دارند. انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه همیشه کار سختی بوده است و در نظر گرفتن جنس، اندازه، سبک و رنگ همیشه حرف اول را می‌زنند.
وقتی صحبت از طراحی آشپزخانه به میان می‌آید، هیچ اتاق دیگری در خانه مهمتر از آشپزخانه نیست زیرا مرکز خانه است. ما زمان زیادی را در آشپزخانه از قبیل پختن غذا برای خانواده، سرگرمی دوستان، و کار‌های سرگرم کننده انجام می‌دهیم و به همین دلیل، مهم تمیز و مرتب نگه داشتن آشپزخانه بسیار مهم است. کابینت‌ها نقش مهمی در فضای کلی خانه دارند و به شما امکان می‌دهند به راحتی فضای آشپزخانه خود را سفارسی‌سازی کنید. در طول سال ها، کابینت‌های هایگلاس به دلیل زیبایی ظاهری، توجه بسیاری از صاحبان خانه را به خود جلب کرده اند.
کابینت‌های آشپزخانه هایگلاس با سبک مدرن و شیک امروزی خود نه تنها ارزشمند هستند بلکه عملکرد و زیبایی‌شناسی فوق العاده‌ای دارند. قدم بعدی بعد از انتخاب نوع کابینت، بررسی تولیدکنندگان این حوزه است که با خیال راحت زبودجه خود را سرمایه گذاری کنید. شرکت نیک افرا یکی از تولیدکنندگان این حوزه است که می‌توانید با خیال راحت کارهای ما را بررسی و سفارش دهید.

منظور از کابینت های آشپزخانه هايگلاس چیست؟

کلمه کلیدی هایگلاس برای توصیف یک آشپزخانه براق به کار می‌رود. آشپزخانه‌های براق به این معنی که نور زیادی را منعکس می‌کنند و بسیار براق هستند. همچنین، اگر با آشپزخانه کوچکی دارید، کابینت‌های هایگلاس فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان می‌دهند. در حالی که تمیز کردن این نوع کابینت‌ها راحت است، اما آثار کثیف و اثر انگشت بیشتر روی آن ظاهر می‌شود.
کابینت‌های هایگلاس نوعی از کابینت هستند که به دلیل براقیت خود ظاهری شیک و مدرن دارند. علاوه براین، این طیف کابینت‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و مواد بادوام موجود هستند که به شما امکان می‌دهد ظاهر آشپزخانه خود را سفارشی کنید.

چرا بايد از كابينت های هايگلاس استفاده كنيم؟

اغلب ما دائماً در ترس از حفظ فضای آشپزخانه خود زندگی می‌کنیم. خوبی کابینت‌های هایگلاس تمیزی آسان آن‌هاست و تنها با استفاده از یک پارچه میکروفیبر می‌توان به راحتی ذرات گرد و غبار و روی درها و سطوح کابینت را تمیز کرد.
از طرفی، همه ما دوست داریم هر چند وقت یک بار از غذاهای سرخ شده لذت ببریم. از این رو، محافظت از کابینت‌ها در برابر لکه‌ها و باقی مانده‌های روغن اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند. در این مورد نیز کابینت‌های هایگلاس برنده می‌شوند، زیرا می‌توان لکه‌های روغن روی آن‌ها را به راحتی تمیز کرد. در نتیجه اگر تمیزی و دوام کابینت‌ها برایتان مهم است کابینت‌های هایگلاس خرف اول را می‌زنند.

 

كابينت آشپزخانه هايگلاس 

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت مدرن  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86/” target=””]

انواع كابينت آشپزخانه هايگلاس

  • کابینت‌های سفید براق

کابینت‌های سفید براق، به طرز چشمگیری خیره کننده هستند و ظاهری جذاب دارند و برای آشپزخانه‌هایی با سبک معاصر ایده آل است.

ویژگی‌های کابینت سفید براق:

مدرنیته: این نوع کابینت‌ها حسی لوکس و مدرن دارند.

انعکاس نور: این نوع کابینت‌های هایگلاس نور را منعکس می‌کنند و به نوبه خود آشپزخانه را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند. بنابراین، برای آشپزخانه کوچکی دارید بسیار مناسب است.

پاک شوندگی راحت: در کابینت‌های سفید براق لکه‌ها به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک می‌شوند و نیازی به استفاده از حلال‌های خشن یا مواد تمیز کننده گران قیمت نیست.

مد روز: رنگ سفید کابینت با روکش براق ظاهری زیبا دارد. این نوع کابینت سبک کلاسیک دارد و هیچ وقت از مد نمی‌افتد و برای هر سبک آشپزخانه مناسب است.

معايب كابينت سفید براق:

قابل مشاهده شدن کثیفی‌ها لکه‌ها، اثر انگشت، خراش‌ها به دلیل روکش بسیار براق آن
قیمت بسیار بالای کابینت‌های سفید براق

 

  • کابینت آشپزخانه هایگلاس اکریلیک براق

اکریلیک یک ماده پلیمر و غیر سمی است. این نوع کابینت‌ها دارای پوششی بسیار براق هستند که ظاهری زیبا و آینه مانند دارند. همچنین، در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها موجود است.

ویژگی‌های کابینت اکریلیک براق:

ظاهر زیبا: کابینت‌های اکریلیک براق به هر آشپزخانه‌ای ظاهری جذاب و بصری می‌بخشد.
استحکام و دوام: مواد براق اکریلیک خیلی سخت سایش می‌شوند و در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت می‌کنند.
ضد خش: مواد براق اکریلیک، محو و خراش برنمی دارند و می‌تواند ظاهر براق و صاف خود را در طول زمان حفظ کند.
درخشندگی: کابینت‌های آشپزخانه اکریلیک براق به دلیل ظاهر براق خود، سال‌ها درخشندگی خود را حفظ می‌کنند.
سفارشی سازی آسان: کابینت‌های براق اکریلیک در رنگ‌های متنوعی وجود دارند و به راحتی می‌توان هر فضای داخلی آشپزخانه‌ای هماهنگ کرد.
پاک شوندگی راحت: کابینت‌های آشپزخانه اکریلیک براق را می‌توان با آب و صابون ملایم تمیز کرد، زیرا سطح صاف آن باعث در برابر رطوبت مقاوم است.

معایب کابینت اگریلیک براق: 

نیاز به تمیز کردن منظم دارد زیرااثر انگشت، لکه‌ها و کثیفی‌ها بر روی آن به راحتی قابل مشاهده است.
هزینه بالا که اغلب برای استفاده در آشپزخانه‌های سطح بالا استفاده می‌شود.
  • کابینت آشپزخانه هایگلاس با لاک براق

این نوع کابینت‌ها دارای پوشش شفاف، بادوام و محکم هستند و به گونه‌ای طراحی شده است که ضد آب، تنفس‌پذیر و مقاوم در برابر خراش می‌باشند. کابینت‌های آشپزخانه هایگلاس با روکش لاک براق انتخاب‌های خوبی برای آشپزخانه‌های کوچک هستند.

ویژگی‌های کابینت هایگلاس با لاک براق: 

جذاب از لحاظ بصری: روکش براق کابینت‌های لاکی ظاهری جذاب به آشپزخانه می‌دهند.
انعکاس نور: روکش لاکی براق باعث می‌شود آشپزخانه بزرگتر نشان داده شوند.
بادوام و محکم: کابینت‌های آشپزخانه با روکش‌های لاکی براق تا چندین سال شفاف می‌ماند، همچنین ماندگاری بالایی دارد و پوسته پوسته نمی‌شود.
پاک شوندگی راحت: تنها چیزی که برای تمیز کردن کابینت‌های آشپزخانه با لاک براق بالا نیاز است آب و یک دستمال شستشوی میکروفیبر است.

كابينت آشپزخانه هايگلاس نیک افرا

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت نئو کلاسیک  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%86%d8%a6%d9%88%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/” target=””]

معایب کابینت هایگلاس با لاک براق

لاک در اثر گرما و رطوبت تخریب می‌شود و نیاز به بازسازی دارد.
قابل مشاهده شدن عیوب قابل توجه فرورفتگی و خراش روی سطح کابینت‌های لاکی
طول عمر کوتاه‌تر کابینت آشپزخانه لاکی که معمولاً فقط بین ۸-۱۰ سال است.
پوشش لاکی نمی‌تواند بخار و آب را تحمل کند و در صورت نزدیک بودن در کنار قهوه‌ساز، سینک و اجاق گاز ترک می‌خورند و ازبین می‌روند.
بدون مقاومت شیمیایی نقاطی در کابینت شما که با آب، نمک و همچنین مواد شیمیایی تمیزکننده و ضدعفونی کننده تماس دارند، می‌توانند باعث شوند که پوشش به رنگ‌های مختلف تبدیل شود.
نگهداری بالا هرگز نباید آب را پاک نکنید زیرا ممکن است به پوشش لاک آسیب برساند.
مشکلات کاربردی هنگامی که لاک به درستی روی کابینت آشپزخانه شما زده نمی‌شود، رژگونه شدن می‌تواند یک مشکل جدی باشد. رژگونه شدن، با خشک شدن لاک، لکه‌ای به رنگ سفید شیری روی سطح ایجاد می‌کند.
کابینت‌های آشپزخانه با پوشش لاکی براق برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌های امروزی و مدرن ایده آل هستند.
  • کابینت آشپزخانه لمینت براق

کابینت‌های لمینت براق آشپزخانه از لایه‌هایی از رزین پلاستیکی و کاغذهای مسطح به هم فشرده شده تشکیل شده اند.

مزایا کابینت لمینت براق : 

بهبود عملکرد و سبک: کابینت آشپزخانه لمینت براق عملکرد و سبک آشپزخانه شما را بهبود می‌بخشند.
مقاومت در برابر حرارت: کابینت‌های آشپزخانه با روکش‌های لمینت در برابر گرما، باکتری‌ها و رطوبت مقاوم هستند.
ماندگاری: کابینت‌های لمینت آشپزخانه در برابر سایش مقاوم هستند.
موجود در رنگ و طرح لمینت‌های براق در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها موجود هستند.
پاک شوندگی راحت: کابینت‌های لمینت آشپزخانه با پاک کردن منظم به راحتی تمیز می‌شوند.
بودجه پسند: برای کسانی که بودجه کمی دارند، کابینت آشپزخانه لمینت براق بهترین گزینه است.

معایب کابینت لمینت براق : 

این نوع کابینت‌ها به اندازه سایر روکش‌های کابینت آشپزخانه چشمگیر نیستند.
کابینت‌های لمینت آشپزخانه کمی سنگین وزن هستند.
کابینت‌های لمینت آشپزخانه با براقیت بالا یکی از ترجیح داده شده‌ترین گزینه‌ها به عنوان کابینت‌های تخته سه لا هستند.
  • کابینت آشپزخانه هايگلاس به سبک اروپایی

کابینت‌های آشپزخانه مدرن براق به سبک اروپایی، مخصوص آشپزخانه‌های مجلل است.

مزایا کابینت آشپزخانه هایگلاس به سبک اروپایی: 

زیبایی‌شناسی: کابینت‌های آشپزخانه مدرن براق به سبک اروپایی در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف موجود است و ظاهری براق و ظریف دارند.
راندمان بالا: کابینت‌های آشپزخانه هایگلاس به سبک اروپایی با طراحی مینیمالیستی حداکثر کارایی را دارند.
بافت‌ها و سطوح صاف: کابینت‌های آشپزخانه هایگلاس به سبک اروپایی دارای سطوح صاف و صیقلی با روکش بسیار براق هستند که این باعث می‌شود آشپزخانه‌های کوچک بزرگتر و جادارتر به نظر برسند.
طیف گسترده‌ای از رنگ ها: کابینت‌های آشپزخانه به سبک اروپایی در رنگ‌های خنثی، روشن متناسب با هر سبک خانه وجود دارد.

معایب کابینت آشپزخانه هایگلاس به سبک اروپایی

عیوب قابل توجه کثیفی، واترمارک و اثر انگشت به دلیل براق بودن کابینت آشپزخانه قابل توجه است و نیاز به تمیز کردن و پاک کردن بیشتری دارد.
قیمت بالا و گران این نوع کابینت ها

 

كابينت هايگلاس

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت کلاسیک  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/” target=””]

مزایای کابینت آشپزخانه هایگلاس

  • طرح‌های متنوع

کابینت‌های هایگلاس دارای طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند و می‌توان یک آشپزخانه منحصر به فرد و مدرن ایجاد کرد.

  • آشپزخانه روشن‌تر و جادارتر

اگر فضای آشپزخانه شما نور طبیعی زیادی نداشته باشد، می توانید از کابینت‌های هایگلاس استفاده کنید زیرا این نوع کابینت‌ها نور را منعکس می‌کند و به اصطلاح «اثر آینه ای» دارند که به فضا ظاهر وسیع‌تری می‌بخشند، بنابراین اگر آشپزخانه کوچکی دارید کابینت‌های هایگلاس به شدت توصیه می‌شود.

  • زیبایی

اگر تا به حال کابینت‌های براق آشپزخانه را شخصا دیده اید، ظاهر زیبا و تاثیر بصری بالایی که می‌توانند در یک طرح طراحی داشته باشند را تجربه کرده اید. کابینت‌های آشپزخانه هایگلاس بسیار مسحور کننده و چشمگیر است.

  • سبک

روکش کابینت آشپزخانه هایگلاس یادآور سنگ طبیعی یا کاشی شیشه‌ای براق سبک وزن است. کابینت‌های هایگلاس در رنگ‌های مختلفی از قرمز گیلاسی، سبز جنگلی و آبی وجود دارد. حتی می‌توان رنگ‌های آنان را سفارشی و مطابق میل مشتری تنظیم کرد.

  • تعمیر و نگهداری آسان

تمیز کردن سطوح کابینت‌های هایگلاس بسیار آسان است و فقط به یک پارچه مرطوب و صابون خنثی برای برطرف کردن اثر انگشت یا لکه‌های روی سطوح نیاز است. علاوه بر این، با وجود ضد خش بودن و در نتیجه آشپزخانه شما همیشه نو باقی می‌ماند.

  • ضدآب

مزیت بزرگ این نوع کابینت‌ها ضد آب بودن آن‌ها است که ماندگاری آن‌ها را دوچندان می‌کند.

نتیجه

کابینت‌های هایگلاس با براقیت خود، تیر خلاصی برای مدرنیته کردن آشپزخانه شما هستند. هایگلاس‌ها نه تنها جذابیت بصری فوق العاده‌ای دارند، بلکه بسیار کاربردی هستند و تمیزی آسانی دارند. این نوع کابینت‌ها انتخابی محبوب برای اکثر صاحب خانه‌هایی است که می‌خواهند آشپزخانه‌ای درجه یک و زیبا داشته باشند.

 

 

سوالات متداول

آیا کابینت آشپزخانه هایگلاس مد روز هستند؟

کابینت‌های آشپزخانه هایگلاس در حال حاضر چنان مد روز شده‌اند که اکثر خانوارها آن را برای آشپزخانه خود ترجیح می‌دهند و انتخاب خوبی برای افرادی می‌دانند که به دنبال تغییر فاحش هستند.

آیا کابینت‌های هایگلاس براق هستند؟

ام دی اف انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها دارای روکشی براق به اسم گلاس یا پلکسی است. روکش گلاس از نوع پلاستیک که همانند شیشه براق و از شفافیت زیادی برخوردار است. این نوع کابینت به براق بودن معروف است و به دلیل انعکاس نور آشپزخانه را بزرگ و زیبا جلوه می‌دهد.

چرا بیشتر مردم کابینت‌های هایگلاس را ترجیح می‌دهند؟

کابینت‌های هایگلاس هر آشپزخانه‌ای را فوق العاده روشن و بسیار مدرن می‌کند. بسیاری از مردم آشپزخانه‌هایی با کابینت‌های براق را ترجیح می‌دهند زیرا به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و به راحتی تمیز می‌شوند.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.