کابینت مدرن اروپایی: دکوراسیونی منحصر به فرد برای آشپزخانه شما

کابینت مدرن اروپایی نیک افرا

فهرست مطلب

کابینت مدرن اروپایی ظاهری شیک و مدرن دارند و برای آپارتمان یا آشپزخانه‌های جمع و جور در قرن بیست و یکم طراحی شده‌اند. این نوع کابینت‌ها فضای آشپزخانه را جادارتر نشان می‌دهند. کابینت‌های مدرن اروپایی یک روند رو به رشد طراحی در کشورهای سراسر جهان است.
طراحی اروپایی حول ترکیبی ذوق‌آمیز از کارایی و ظرافت بی‌نظیر متمرکز شده‌اند. به طور سنتی، کشورهای اروپایی مانند نروژ و آلمان بیشتر به فکر کارایی بودند تا راحتی در نتیجه آشپزخانه‌های کوچکتری داشتند. با وجود فضای کمتری طراحی کابینت اروپایی به طور هوشمندانه فضای بیشتری ایجاد کردند و هر وسیله آشپزخانه از قبیل قابلمه، تابه یا لیوان و موارد دیگر را کاملاً در خود جای می‌دهد.
به حداکثر رساندن فضای پیشخوان نیز یکی از مزیت‌های این نوع کابینت‌ها است و در کل، هر اینچ از آشپزخانه به درستی و هوشمند استفاده می‌شود. اگر به دنبال ظاهری شیک و مدرن برای آشپزخانه یا حمام خود هستید، کابینت‌های مدرن اروپایی را در نظر بگیرید.
اگر فکر می‌کنید کابینت مدرن اروپایی انتخاب مناسبی برای آشپزخانه شما هستند، می‌توانید به شرکت نیک افرا یکی از تولیدکنندکان در این حوزه مراجعه کنید و باخواندن مطلب زیر بیشتر در مورد این نوع کابینت اطلاع کسب کنید.

بیشتر بخوانید: کابینت آشپزخانه خود را با بهترین مارک‌ها بسازید

منظور از کابینت مدرن اروپایی چیست؟

کابینت مدرن اروپایی ظاهری شیک و مینیمالیستی دارند. این نوع کابینت‌ها مسطح و صاف هستند و فضای آشپزخانه شما را جادارتر نشان می‌دهند و به طور معمول ظاهری براق دارند. از آنجایی که کابینت‌های مدرن اروپایی تماماً مینیمالیسم هستند، پرزرق و برق و تزئینی نیستند و درب‌هایی به سبک دال یا صفحه تخت دارند.
مزیت فوق العاده دیگری که بسیاری از کابینت‌های مدرن اروپایی دارند وجود لولاهای مخفی در آن‌ها است که زیبایی‌شان را دوچندان می‌کند. بسیاری از مردم بر این باورند که کابینت‌های مدرن اروپایی در طول زمان مستعد خراب شدن هستند.
درحالی که، طراحی ساده و مدرن آن‌ها هرگز از مد نمی‌افتد و سال‌ها پس از نصب همچنان مدرن به نظر می‌رسند. همچنین کابینت‌های مدرن اروپایی ارزش فروش هر خانه‌ای را بالا می‌برند زیرا ظاهر و حس بسیار مینیمالی دارند.
علاوه براین، رنگ‌های کابینت‌های مدرن اروپایی در طیفی وسیعی از رنگ‌های خنثی مانند بژ، سفید یا خاکستری تا رنگ‌های پررنگ مانند قرمز یا آبی وجود دارند. البته انتخاب رنگ بیشتر به سبک کلی آشپزخانه شما بستگی دارد تا خود کابینت.
صرف نظر از رنگ، می‌توانید کابینت‌های خود را با ابزارهای براقی مانند دستگیره‌های نقره‌ای یا دستگیره‌های برنزی ست کنید. در کل، زیبایی‌شناسی معاصر و هنر مهندسی را می‌توانید در این نوع کابینت‌ها پیدا کنید.

نمونه کابینت مدرن اروپایی

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت نئو کلاسیک  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%86%d8%a6%d9%88%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/” target=””]

مزایای كابينت مدرن اروپایی

وقتی صحبت از سبک کابینت‌ها می‌شود، تا حدی به سبک طراحی آشپزخانه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در این میان کابینت‌های سبک اروپایی انتخاب محبوبی است، زیرا معمولا از مواد با کیفیت ساخته شده‌اند که مزیت‌های منحصربه فردی دارند.

  • بادوام

از آنجایی که کابینت مدرن اروپایی از تخته سه لا و بدون قاب ساخته شده اند، دوام بسیاری دارند.

  • مناسب هر فضا

کابینت مدرن اروپایی برای فضاهای کوچک بسیار ایده ال است.

  • فضای داخلی بيشتر

باز هم به دلیل اینکه کابینت‌های اروپایی بدون قاب هستند، به معنای فضای ذخیره‌سازی بیشتر است که اهمیت نصب آن‌ها را دوچندان کرده است.

  • سبک های مختلف 

کابینت اروپایی براق انتخاب عالی برای طراحی آشپزخانه معاصر است. از آنجایی که طراحی روان و زیبا مشخصه اصلی آن‌هاست، از نظر زیبایی‌شناسی ظاهری بسیار دلپذیر دارند. از آنجایی که کابینت اروپایی در طیف گسترده‌ای از مواد و رنگ‌ها موجود هستند برای هر  آشپزخانه‌ای مناسب هستند.

  • مواد طبيعی

در ساخت کابینت به سبک اروپایی مواد طبیعی مانند چوب یا سنگ و با کیفیت‌ترین مواد ساخت بشر، ساخته شده از محصولات چوبی و سازگار با محیط زیست به کار رفته است.

بیشتر بخوانید: طرح های آشپزخانه و کابینت مدرن

  • براقيت بالا

براقیت بالا یک انتخاب محبوب برای کابینت آشپزخانه به سبک اروپایی است که باب میل اکثر صاحبخانه‌ها است.

  • بهترین نوع درب

با کابینت مدرن اروپایی، گزینه‌های زیادی برای سخت‌افزار کاربردی و شیک وجود دارد. به طور معمول، سخت‌افزار مورد استفاده در آشپزخانه‌های سبک اروپایی ساده، ساده و زاویه دار هستند.

به عنوان مثال، زبانه کش قطعه کوچکی از سخت‌افزار است که به طور معمول به لبه کابینت متصل می‌شود و می‌توان به راحتی درهای کابینت را باز و بسته کرد و در عین حال امکان دسترسی آسان به فضای کابینت نیز مهیا است.

  • باز و بسته شدن آسان

به طور معمول، درب‌های کابینت به سبک اروپایی شبیه خانه‌های مدرن یا امروزی ساده و زاویه دار هستند. کشش‌های مخفی یا لبه‌ای موجود در درب‌های کابینت اروپایی امکان دسترسی باز و بسته شدن آسان را فراهم می‌کنند.

  • رنگ های متنوع

رنگ‌های متنوع و زیادی در استایل کابینت مدرن اروپایی وجود دارد. در حقیقت، تضاد رنگی در این نوع کابینت‌ها بسیار مشهود است. به عنوان نمونه سیاه و سفید، قرمز و سفید یا آبی و خاکستری نمونه‌های رنگی متضاد بسیار زیبا هستند که فضایی منحصر به فرد ایجاد می‌کنند.

کابینت مدرن اروپایی نیک افرا

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت مدرن  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86/” target=””]

مواد به كار رفته در استفاده در کابینت مدرن اروپایی

لمینت رایج‌ترین متریال مورد استفاده در کابینت اروپایی محسوب می‌شود. از آنجایی که این ماده سبک وزن، بسیار بادوام و در طرح‌های متنوعی است، انتخابی محبوب برای اکثر صاحبخانه‌ها است. حتی در یک آشپزخانه معمولی، لمینت‌های ساخت اروپا تنها با قیمت‌های بسیار بالا و غیر منطقی در دسترس هستند.
هزاران گزینه رنگ و بافت در این باره نیز از رنگ‌های روشن و پررنگ گرفته تا سایه‌های کم رنگ‌تر وجود دارد. علاوه براین، طرح‌های فلزی ساده به کار رفته بر روی سخت‌افزار کابینت اروپایی ظاهری براق به کابینت‌ها می‌بخشد.

کابینت مدرن اروپایی

[button size=”medium” style=”alert” text=”نمونه کابینت کلاسیک  ” link=”https://nikafra.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/” target=””]

نتيجه

وقتی صحبت از کابینت مدرن اروپایی می‌شود، ساختار بدون قاب دارد و جلوی تمام درها و کشوها صاف تمیز و مدرن دارند که با طیف گسترده‌ای از سبک‌های طراحی داخلی و دکوراسیون‌های هر آشپزخانه‌ای هماهنگ است. علاوه بر این، کابینت مدرن اروپایی  مقرون به صرفه، باکیفیت، زیبا، کاربردی و سبک هستند و طراحی بدون دسته آن‌ها را بسیار جذاب کرده است.
طراحی مدرن، الگوهای شیک و ظریف کابینت‌های مدرن اروپایی آن را به انتخابی عالی برای خانه یا محل کار مدرن تبدیل کرده است. شرکت نیک افرا به عنوان یکی از شرکت‌های در این حوزه آشپزخانه‌ای رویایی برای شما می‌سازد.

سوالات متداول

چرا انتخاب كابينت مدرن اروپایی مهم است؟

مشکل اغلب خانه و آپارتمان‌های قرن بیست و یکم نوع طراحی کابینت‌های آشپزخانه بود. کابینت‌های مدرن اروپایی با وجود لولاهای مخفی فضای ذخیره‌سازی آشپزخانه را به حداکثر می‌رساند و این مهم‌ترین ویژگی هر کابینتی است.

خاصیت كابينت مدرن اروپایی چیست؟

سبک تمیز و معاصر کابینت‌های مدرن اروپایی حتی سال‌ها پس از نصب مدرن و به روز هستند. برای کسانی که ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور خانه‌های خود را بفروشند، کابینت‌های به سبک اروپایی ارزش و زیبایی بصری هر خانه‌ای را دوچندان می‌کنند.

آيا می‌توان از کابینت‌های مدرن اروپایی در دفتر کار هم استفاده كرد؟

از آنجایی که کابینت مدرن اروپایی از نظر ظاهری بسیار مینیمالیستی هستند، می‌توان آن‌ها را در آشپزخانه، دفتر کار نیز به کار گمارد. سادگی زیبای این کابینت‌های بدون قاب به خوبی با بسیاری از خانه‌های مختلف جفت می‌شود و می‌تواند تقریباً در هر فضایی حس زیبایی و مدرنیته دهند.

 

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.