انواع پنجره یو پی وی سی

انواع پنجره یو پی وی سی

فهرست مطلب

استفاده از انواع پنجره یو پی وی سی برای هر خانه‌ای موهبت بزرگی است، پیدا کردن طراحان داخلی و معماران کار آسانی نخواهد بود. مواد به کار رفته در پنجره یو پی وی سی به لطف مزایای فراوانی که دارند، بسیار محبوب است. پنجره یو پی وی سی ترکیبی عالی از مدرنیته و ویژگی‌های پیشرفته دارند که آن‌ها را به یک ماده سخت و بادوام در برابر پوسیدگی، گرما و صدا مقاوم تبدیل کرده است.
همچنین، نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند و به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز می‌شوند. این نکته حائز اهمیت است که  انواع پنجره یو پی وی سی با فولاد گالوانیزه تقویت شده‌اند که باعث می‌شود به راحتی در برابر شرایط نامطلوب مقاومت کنند. نکته شگفت‌انگیز دیگر در مورد این نوع پنجره‌ها اینکه می‌توان آن‌ها را به گونه‌ای سفارشی کرد که با انواع مختلفی از اشکال و طرح‌ها سازگار باشند. بنابراین اگر می‌خواهید به خانه‌تان ظاهری منحصربه‌فرد و الهام‌بخش دهید، انتخاب این سبک پنجره‌ها بسیار مهم است.
اگر به دنبال نوع جدیدی از پنجره برای خانه خود هستید، با بررسی انواع پنجره یو پی وی سی و کاربرد آن‌ها بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

انواع پنجره یو پی وی سی و کاربرد آن‌ها 

پنجره‌های UPVC مدتی است که وجود داشته‌اند و به افراد زیادی کمک کرده‌اند تا ارزش خانه خود را افزایش دهند و همچنین قبض انرژی خود را کاهش دهند. در حالی که گروهی قوی از مردم برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده می‌کنند، اخیراً صاحبان خانه‌های بیشتری برای جایگزینی پنجره‌های قدیمی خود این پنجره‌ها را خریداری می‌کنند. پنجره‌های UPVC به دلیل نگهداری کم، توانایی طولانی مدت، دوام و ویژگی‌های بدون خوردگی بسیار محبوب شده‌اند و نصب آن‌ها آسان است.
هر نوع پنجره یو پی وی سی کاربردهای متفاوتی دارد و همه آن‌ها برای ورود نور و مدرن‌تر به نظر رسیدن هر خانه‌ای عالی هستند. معمولاً پنجره‌های یو پی وی سی کشویی باعث صرفه جویی زیادی در فضای اتاق می‌شوند و دید وسیع‌تری نسبت به پنجره‌های سنتی ارائه می‌دهند. همچنین به راحتی باز و بسته می‌شوند و پس از سال‌ها استفاده نمی‌شکنند.

پنجره یو پی وی سی چیست

انواع پنجره های یو پی وی سی

  • پنجره های فرانسوی

این نوع پنجره‌های یو پی وی سی مشابه پنجره‌های معمولی هستند اما به سبک فرانسوی. این پنجره‌ها قابلیت حداکثر باز شدن را دارند و با توجه به نیاز مشتری در رنگ‌های مختلف موجود است.

  • پنجره های محفظه ای

این نوع پنجره‌های یو پی وی سی با کمک لولاهایی قاب مانند خود به سمت بیرون و داخل باز می‌شوند. این پنجره‌های به طور ویژه برای جذب و هدایت نسیم بیرون به داخل خانه طراحی شده اند. اگر به دنبال پنجره‌های ۱۰۰٪ عایق صدا هستید، این گزینه بهترین انتخاب است. ویژگی‌های قفل چندگانه با شیشه‌های لمینت این پنجره‌ها را ایمن‌تر و مدرن‌تر کرده است.

  • پنجره های سایبان

این نوع پنجره‌ها برای آشپزخانه، حمام و انباری بسیار مناسب است و مخصوص تهویه هوا طراحی شده اند.

  • پنجره های کشویی

این نوع پنجره‌های یو پی وی سی برای هتل‌های پنج ستاره مناسب است. همچنین دارای قفل‌های متعدد و شیشه‌های محکمی هستند که زیبایی و استحکام آن را دوچندان کرده است. پنجره‌های کشویی به صرفه جویی در فضا نیز کمک می‌کنند زیرا مانند پنجره‌های معمولی فضایی را اشغال نمی‌کنند. بنابراین اگر آن‌ها را برای خانه خود انتخاب کنید، نمای بزرگتری دارند.

  • پنجره های چرخان

پنجره‌های UPVC چرخان دارای قابلیت شیب و چرخش هستند و برای بالکن‌ها و ایوان‌ها بسیار مناسب هستند.

  • پنجره های قاب دار

پنجره‌های قاب دار به صورت عمودی باز می‌شوند و دارای لولاهای جانبی دارند. این نوع پنجره‌ها تهویه بهتری در مقایسه با پنجره‌های دیگر ارائه می‌دهند. همینطور شکستن آن‌ها بسیار دشوار است و قفل‌های قلاب‌دار آن‌ها که در داخل قاب تعبیه شده است سبب جلوگیری از دسترسی سارقان می‌شود.

  • پنجره ارسی

پنجره‌های یو پی وی سی ارسی از قدیم الایام مورد استفاده صاحب خانه‌ها بوده و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در خانه‌های سنتی است. علاوه براین، تهویه‌ای که این نوع پنجره‌ها ارائه می‌دهند برای ورود هوای تازه و خنک به داخل خانه بسیار مناسب است.

  • پنجره های دوجدار

پنجره‌های دو جداره یکی از رایج‌ترین انواع پنجره‌های یو پی وی سی هستند. که به راحتی تمیز می‌شوند و قابل تعمیر هستند. آن‌ها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و تهویه بسیار کارآمدی ارائه می‌دهد.

  • پنجره های خلیجی یا کمانی

یکی دیگر از انواع پنجره‌های یو پی وی سی خلیجی یا کمانی است که به دلیل زیبایی منحصربه فرد انتخاب عالی برای اتاق نشیمن یا آشپزخانه است.

نکاتی که هنگام انتخاب انواع پنجره های يو پی وی سی درنظر گرفت

بهره وری انرژی: هنگام خرید پنجره‌های جدید، باید روی پنجره‌های کم مصرف سرمایه‌گذاری کنید. با پنجره‌های UPVC، خانه‌ای گرم‌تر و کاهش قابل‌توجهی در قبض گرمایش تضمین می‌شود.
امنیت: در کنار دو نکته بالا، یکی از ضروری‌ترین ملاحظاتی که باید رعایت کنید این است که می‌خواهید خانه شما تا چه حد ایمن باشد. همه پنجره‌های UPVC ما دارای سیستم قفل چند نقطه‌ای هستند که به حفظ امنیت خانه شما در تمام طول سال کمک می‌کند. به عنوان یک صاحب خانه، امنیت باید یکی از اولویت‌های شما باشد و با خرید پنجره‌های ما، می‌توانید از محافظت از خانه خود مطمئن باشید.

قیمت پنجره دوجداره در تهران

نتيجه
انواع پنجره‌های یو پی وی سی طرح، جنس، شکل، اندازه و رنگ پنجره‌ها است که ظاهری برازنده و از نظر زیبایی‌شناسی بسیار ارزشمند هستند. اکثر ما با پی وی سی یا پلی وینیل کلراید آشنایی داریم. اما uPVC همتای سخت‌تر و مستحکم‌تر پی وی سی است. UPVC  یک مصالح ساختمانی کم تعمیر و نگهداری است به دلیل استحکام بالا و تطبیق‌پذیری یکی از پرطرفدارترین انواع پنجره است.
از دیگر ویژگی‌های استثنایی انواع پنجره‌های یو پی وی سی دوام آن‌ها است که باعث ماندگاری فوق‌العاده، مقرون‌به‌صرفه بودن، بازیافت‌پذیری ۱۰۰٪ و خواص عایق برتر آن‌ها می‌شود و در نهایت پنجره‌هایی خواهید داشت که از نظر انرژی کارآمد و سبز هستند.

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.