مقالات

پرفروش ترین درب ضد سرقت

پرفروش ترین درب ضد سرقت

فهرست مطلب

درب ضد سرقت یکی از مهم‌ترین تجهیزات امنیتی برای هر ساختمانی است. این درب‌ها با ساختار مستحکم و مقاوم خود، مانع از ورود سارقان و متجاوزان به داخل ساختمان می‌شوند. در سال ۱۴۰۲، انواع مختلفی از درب‌های ضد سرقت در بازار ایران عرضه می‌شود که هر یک از ویژگی‌ها و مزایای خاص خود برخوردار هستند.
پرفروش ترین درب ضد سرقت کدام نوع درب است؟ سوالی که برای تمام کسانی که به دنبال امنیت هستند پیش می‌آید، این مقاله می‌تواند جواب این سوال را بدهد و شما را در انتخاب درب ضد سرقت کمک نماید.

 تنها با یک تماس با برترین مشاوران در کنار شما هستیم

معرفی پرفروش ترین درب ضد سرقت در بازار

دانستن این نکته باعث می‌شود بتوانید امنیت منزل خود را به طرزی شایسته تأمین کنید. درب‌های ضد سرقت به دلیل عملکرد خوبی که در محافظت از منزل دارند بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند.
این درب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ابعاد و مکانیزم عملکردی آن‌ها مانع از ورود سارق به منزل می‌شود. در گذشته اکثر درب‌های ضد سرقت بازار ساخت کشور چین و یا ترکیه بودند.
در حال حاضر شرکت‌های ایرانی درب‌های ضدسرقتی ساخته‌اند که از لحاظ کیفیت با نمونه‌های خارجی برابری کرده و حتی بهتر هستند. در این مقاله ضمن معرفی پرفروش ترین درب ضد سرقت به ویژگی‌های درب ضد سرقت می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین جنس برای درب ضد سرقت

 

ویژگی‌های پرفروش ترین درب ضد سرقت

برای انتخاب پرفروش ترین درب ضد سرقت باید ابتدا با ویژگی‌های یک درب ضد سرقت آشنا شویم. باید بدانیم برای خرید یک درب ضدسرقت باید به چه ویژگی‌هایی از آن توجه کنیم. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را نام برده و آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

چهارچوب درب ضد سرقت چه نوعی باید باشد

چهارچوب پرفروش‌ترین درب ضد سرقت باید از جنس فلز با کیفیت باشد. حتماً به محل‌های اتصال و کیفیت جوشکاری آن‌ها در درب ضد سرقت دقت کنید.
بهترین جوشکاری که می‌تواند در درب ضد سرقت به کار برود، جوشکاری با گاز کربن‌دی‌اکسید است. نکته مهم دیگر در مورد چهارچوب درب ضد سرقت این است که ضخامت آن باید از ۱.۵ میلی متر بالاتر باشد.

چند لولا در درب ضد سرقت به کار رفته باشد

جنس لولای درب ضد سرقت باید مرغوب باشد تا بتواند وزن در را تحمل کند. لولای بلبرینگ دار بهترین نوع لولا برای استفاده در پرفروش‌ترین درب ضد سرقت است. بعد از جنس لولا، تعداد آن اهمیت دارد که بهتر است تا سه لولا در آن به کار رفته باشد.

 

انواع جنس رویه درب ضدسرقت 

درب‌های ضد سرقت رویه‌های مختلفی دارند که هر کدام خواص و ویژگی‌های بخصوصی دارند. انتخاب برخی از این رویه‌ها به سلیقه‌ی شما و محل استفاده از درب بستگی دارد. برخی رویه‌ها استحکام بالایی دارند؛ اما مقاومت آن‌ها در برابر خط و خش کمتر است. برخی رویه‌ها در برابر اشعه فرابنفش عایق هستند و برخی دیگر نیز این اشعه را از خود عبور می‌دهند.

فضای داخلی دو درب

مهم‌ترین ویژگی درب ضد سرقت این است که باید از ماده مناسبی بین دو سوی درب استفاده شده باشد. در صورت خالی بودن این فضا درب شما خاصیت ضد سرقت ندارد و پول خود را دور ریخته‌اید.

 

معرفی پرفروش ترین درب ضد سرقت 

با آگاهی از مسائلی که در خرید درب ضد سرقت باید به آن‌ها توجه کنید، می‌توانید خودتان به راحتی بهترین و پر فروش ترین درب ضد سرقت را تشخیص دهید.
شرکت نیک افرا با سابقه‌ی طولانی در طراحی و اجرای درب‌ها ضد سرقت، اقدام به تولید درب ضد سرقت ایرانی نموده است.
درب ضدسرقت پلاس شرکت نیک افرا با دارا بودن ویژگی‌های خاص و بی‌نظیر تبدیل به پرفروش‌ترین درب ضد سرقت شده است. در ادامه چند نمونه از درب‌های ضد سرقت نیک افرا به شما معرفی می‌کنیم:

درب ضد سرقت اودو

درب ضد سرقت اودو

درب ضد سرقت تارا

درب ضد سرقت تارا

 

 

درب ضد سرقت نیوان

درب ضد سرقت نیوان

 

 

درب ضد سرقت کیان

درب ضد سرقت کیان

مشاهده تمام محصولات

[button size=”medium” style=”alert” text=”درب ضد سرقت” link=”https://nikafra.com/product-category/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b6%d8%af%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa/” target=””]

مزایای پرفروشترین درب ضد سرقت

درب ضد سرقت پلاس شرکت نیک افرا، چهارچوبی با ضخامت دو میلی متر دارد که از استاندارد یک و نیم میلی متر بالاتر است. داخل درب فوم پلی‌اورتان تزریق شده که امنیت آن را بسیار بالاتر می‌برد.
ضخامت چهارچوب ۱۸ سانتی متر و ضخامت لنگه‌ی این درب ۷ سانتی متر است. سه پین امنیتی ثابت در سمت لولا نقش مهمی در موفقیت پرفروش‌ترین درب ضد سرقت شرکت نیک افرا داشته است.
درب ضدسرقت پلاس دارای ورق آلومینیومی مجزا دور لنگه‌ی در است که بر امنیت آن می‌افزاید. شرکت نیک افرا توانایی تولید این درب با لولای پیوت که ظاهری بسیار مدرن و امروزی به فضا می‌بخشد تا ارتفاع شش متر را دارد. استفاده از بهترین یراق آلات جهان در این درب، عامل دیگری است که آن را به پر فروش‌ترین درب ضدسرقت تبدیل نموده است.
با کنار هم گذاشتن این ویژگی‌های کم نظیر و مقایسه‌ی آن‌ها با درب‌های ضد سرقت معمولی، قطعاً متوجه امنیتی که این درب در عین زیبایی برای شما به ارمغان خواهد آورد شده‌اید.
شما می‌توانید درب مورد نظر خود را در ابعاد و طرحی که انتخاب می‌کنید به شرکت نیک افرا سفارش داده و ضمن دریافت خدمات پس از فروش، در کمتر از سی روز کاری پر فروشترین درب ضد سرقت را خریداری کنید.

بیشتر بدانید: اجزا تشکیل دهنده درب ضد سرقت

 

جمع بندی پرفروش ترین درب ضد سرقت

دانستن اینکه پرفروش ترین درب‌های ضد سرقت کدام درب‌ها هستند باعث می‌شود شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. برای خرید درب ضد سرقت باید ویژگی‌های متعددی را در نظر بگیرید. اولین ویژگی که باید به آن توجه داشته باشید جنس چهارچوب درب ضد سرقت است.
چهارچوب درب ضد سرقت باید از جنس فلز با کیفیت باشد. در مرحله بعد باید به جنس و تعداد لولاها در درب ضد سرقت توجه داشته باشید. لولاها باید با کیفیت باشد و بهتر است تعداد آن‌ها سه عدد باشد. چهارچوب درب ضد سرقت نیک افرا دو میلی‌متر ضخامت دارد که نیم میلی‌متر از حد استاندارد بالاتر است. همچنین داخل درب فوم پلی‌اورتان تزریق شده است که باعث امنیت بی‌نظیر این درب می‌شود.
جنس رویه درب ضد سرقت نیز می‌تواند طبق سلیقه و نیازهای شما انتخاب شود. مهم‌ترین مسئله در انتخاب درب ضد سرقت ماده‌ای است که در فضای خالی درب قرار گرفته است. در این فضا باید از ماده مناسبی استفاده شده باشد. در صورتی که این فضا خالی باشد درب دیگر دارای خاصیت ضدسرقت نیست.

سؤالات متداول

پرفروش ترین درب ضد سرقت در بازار کدام است؟

امروزه درب‌های ضد سرقت ایرانی به دلیل بهره‌مندی از کیفیت بالا تبدیل به پرفروش‌ترین درب‌های ضد سرقت بازار شده‌اند. درب ضد سرقت کد ۱۵۴ شرکت نیک افرا از جمله پرفروش‌ترین درب ضد سرقت در بازار ایران است.

 

درب ضد سرقت پلاس شرکت نیک افرا چه ویژگی‌هایی دارد؟

طرح‌های زیبا، وجود ورق آلومینیومی مجزا دور لنگه در، ضخامت چهارچوب با نیم میلی‌متر بیش از حد استاندارد و وجود فوم پلی‌اورتان در درون این درب بخشی از ویژگی‌هایی است که این درب را تبدیل به پرفروش‌ترین درب ضد سرقت کرده است.

 

نیک افرا :

شرکت نیک افرا ارائه دهنده بهترین و زیباترین مدل های درب درب ضد سرقت با جنس های متنفاوت و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید هرگونه درب ضد سرقت، درب داخلی، درهای ضد حریق و هرگونه دری که نیاز دارید را در فروشگاه ما با بهترین کیفیت پیدا کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید . برای خرید کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی درب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.